PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sąd Pracy

  • 1. Data: 2003-03-07 18:19:44
    Temat: Sąd Pracy
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    i mam problem :(
    mam w sądzie pracy termin rozprawy (sprawa o niewypłacenie mi świadczeń) i
    jest on w 1 dzień nowej pracy,
    co robić, źle tak w 1 dzień sie zwalniać do sądu, robić złe wrażenie...
    (to już w poniedzialek)
    nie wiem co robić..
    darek

  • 2. Data: 2003-03-07 20:28:32
    Temat: Re: Sąd Pracy
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "frutis" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    > i mam problem :(
    > mam w sądzie pracy termin rozprawy (sprawa o niewypłacenie mi świadczeń) i
    > jest on w 1 dzień nowej pracy,
    > co robić, źle tak w 1 dzień sie zwalniać do sądu, robić złe wrażenie...
    > (to już w poniedzialek)
    > nie wiem co robić..
    > darek
    > Przede wszystkim nie powiedziałabym prawdy mojemu przyszłemu pracodawcy.
    Co powiesz mu że poprzedniego gościa podałeś do sądu pracy .Różnie może
    pomyśleć,i faktycznie może to żle się odbić na Tobie .
    Takie mamy czasy nie zawsze trzeba mówić prawdę dla swojego dobra.
    Do sądu musisz i tak się wstawić.
    Ja bym na Twoim miejscu nie ujawniła prawdy ,tylko wymyśliła coś mądrego.
    Może zrozumie.Faktycznie głupia sprawa i problem.
    POWODZENIA.
    Będę ciekawa jak to rozwiązałeś.

  • 3. Data: 2003-03-07 21:07:56
    Od: "sproket" <s...@N...gazeta.pl>

    frutis <f...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > jest on w 1 dzień nowej pracy,
    > co robić, źle tak w 1 dzień sie zwalniać do sądu, robić złe wrażenie...

    A firma jest w likwidacji lub upadłości? Jeżeli tak, to mozesz złożyć wniosek
    do Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych o wypłacenie tego
    zaległego wynagrodzenia (oni wypłacaja jakąś część), ale tylko wtedy, kiedy
    komornik umorzy postępowanie.

  • 4. Data: 2003-03-07 21:27:41
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Do sądu musisz i tak się wstawić.

    lepiej sie nie _W_stawiac, bo sedzia moze nalozyc jakas kare...

    pozdrawiam

    romekk