PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy firma moze nie dac mi ksera PITa-11??

  • 1. Data: 2003-03-12 14:55:53
    Temat: Czy firma moze nie dac mi ksera PITa-11??
    Od: "Norek" <k...@i...pl>

    Serdecznie Witam
    Mam krotkie zapytanie, potrzebuje z jednej firmy PIT11. Wysylalem do nich
    email`a dwuktornie z porsba o przeslanie mi tegoz pita - bez odzewu na
    email. Dzisiaj przeslalem takze listem poleconym oraz wyslalem faksem. Nie
    pamietam czy odebralem swojego PITA zaraz po zakonczeniu wspolpracy z ta
    firma, ale wyslalem do nich podanie z prosba o przeslanie mi kopii.
    Jak wyglada sprawa PITA11 ze strony prawnej? Jesli firma ma moj podpis ze
    odebralem a ja zgubilem to czy musza mi wydac kopie drugi raz?? Nie
    oreintuje sie.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Kontakt