PracaGrupypl.praca.dyskusjewojsko dla informatyka? › Re: wojsko dla informatyka?
    From: D A O L E R <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wojsko dla informatyka?
    Date: Mon, 14 Nov 2005 10:16:24 +0100

    Wiktor wrote:
    [...]
    > MyĹ?lÄ?, Ĺźe po to istnieje coĹ? takiego jak WAT, aby wojsko miaĹ?o
    > poĹşniej m.in. wĹ?aĹ?nie informatykĂłw.
    > Po normalnych studiach to IMHO nie ma szans.

    I tu sie mylisz. WAT jako uczelnia wojskowa juz praktycznie nie
    istnieje. O ile mnie pamiec nie myli to wlasnie w tym roku opuscil ich
    ostatni "zestaw" oficerow. Od wielu lat nie ma juz naboru na tzw
    wojskowa czesc watu. Co prawda uczelnia przeksztalca sie w cos w rodzaju
    prywatnej uczelni ale na pewno nie ksztalci juz oficerow.

    Po normalnych studiach jak najbardziej jest szansa na prace w wojsku
    polskim tylko IMHO po co? Nie ma juz wiekszosci tzw przywilejow, nie ma
    wczesniejszej emerytury, pieniadze tez sa takie sobie itd..

    pozdrawiam
    Piotrek

    --
    The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a
    capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety