PracaGrupypl.praca.dyskusje › wlasny interes.. :-)

  • 11. Data: 2003-06-05 21:44:36
    Temat: Re: wlasny interes.. :-)
    Od: "Lukas" <n...@o...pl>

    > o pewne doświadczenia :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Dawid

    Brawo
    Juz to wczesniej napisałem , że najwazniejssze jest doświadczenie

    Pamietaj ten co nic nie robi , nie ponosi porazki
    ale tez nie odnosi sukcesu

    biorąc pod uwage rozwój to swiata to sie cofa

  • 12. Data: 2003-06-05 22:00:42
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Lukas" <n...@o...pl> writes:

    > FX wziąl pod lupe branże komputerów i ksiązek
    > a czy tylko to można sprzedawac przez internet.
    > Ja aktualnie pracuję nad sklepem dla frimy , która sprzedaję częsci do
    > ciężarówek.
    > Ich klineci sami się domagali takiego sklepu.
    > Poza tym dzięki temu mają przewagę nad konkurencją.
    > i jeszcze pozyskali nowych klientów, którzy wynaleźli ich poprzez
    > wyszukiwarkę
    >
    > Ich konkurencja też jest w wyszukiwarce i własciewie sąsiadują - tak jak to
    > sie dzieje w rzeczywistości - ale oni nie umozliwiają klientowi złożenia
> [...]

    bardzo fajnie, ale zauwaz, ze jest to firma JUZ dzialajaca, JUZ
    przynoszaca zyski, majaca klientow, zalecze i srodki.

    a tutaj mowa byla o robieniu biznesu od zera.

    to bardzo rozna sytuacja.

    > Do kolegi tokashi - jesli nie prowadziłes w zyciu zadnego biznesu to moze
    > byc ci trudno
    > ale warto spróbowac - sprawdzisz sie ( chocbys miał przegrać
    > porazki nalezy traktowac jako doświadczenie prowadzące do sukcesu

    probowac warto, ale trzeba to robic z glowa, nie porywac sie z motyka
    na slonce (w istocie, sklep internetowy to nie biznes dla jednej osoby
    z zaoszczedzonymi zaskorniakami, a przetrwanie na tym rynku bardzo
    trudne) -
    zlwaszcza, jesli sie zaciagnie
    kredyt w banku.

    bo potem jak bizness nie wyjdzie, to sie zostanie z dlugami, ktorych
    niewiadomo jak splacic.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 13. Data: 2003-06-06 06:40:43
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    > Mam pomysl na sklep.. uwazam nawet ze jest to pewnego rodzaju nowosc,
    > przeanalizowalem rynek polskich sklepow internetowych ( na tyle na ile
    > mogłem ) i stwierdzilem ze kazdy wyglada identycznie , prezentują
    > dokladnie te same rozwiazania. Malo ktory wyroznia sie czymkolwiek od
    > reszty.
    > Stawiam na grafike i konkretną grupe docelową a nie wyłącznie na jeden
    > określony produkt . Mam dwa projekty. Nie mowie ze jest to 100% pewny
    > interes ale warto sprobowac. Jezeli dam dupy to przynajmniej będe bogatszy
> [...]

    Ja myślę, że może być to opłacalne, pod warunkiem że zaoferujesz coś, czego
    jeszcze nie ma w Polsce, kupić, lub nie jest takie jak być powinno - czyli
    będziesz miał coś lepiej, taniej itp..
    Ja osobiście już wiele razy kupowałem coś przez internet - głównie płyty
    dvd. Co prawda w Polsce jest dużo sklepów z dvd, vcd itp - ale jakoś się
    utrzymują i nawet w tym zakresie jest jakieś pole do manewru - np. otwarcie
    sklepu sprowadzającego i sprzedającego płyty z Australii - gdzie są ponad
    połowę tańsze (z tym że pewnie byłyby kłopoty licencyjne - ale nie wiem
    dokładnie).

    pozdr
    Krzysiek

    Krzysiek

  • 14. Data: 2003-06-06 07:19:24
    Od: Sławomir Piwowarczyk <s...@N...pl>

    Brawo, bezczynni niczego nie dokonuja, ja stawiam na wyjazd (13 czerwca na
    dluzej) do UK, Ty chcesz probowac tutaj obydwu nam potrzebne sa pomyslne
    wiatry :) bo rynek pracy wyglada marnie...
    Dodam ze czlowiek dla ktorego swiadczylem uslugi przez pare lat, we wrzesniu
    tamtego roku uruchomil tematyczna witryne troche materialow 'szkoleniowych'
    'opisow' i oferta kilku z poczatku ksiazek, teraz ksiazek jest (juz
    sprawdzam dokladnie) 18 !!! (zaledwie). Ksiazki z waskiej dziedziny,
    zamowien zrealizowanych dwiescie pare, w ktorych poszlo 276 ksiazek przy
    zarobku(zysku brutto) jakies 8zl/szt przez 9 miesiecy wychodzi ~250zl
    miesiecznie. Pamietac jednak nalezy ze strona nie byla reklamowana, klienci
    sami na nia trafili z googla, nie jest to glowne zrodlo utrzymania interesu
    :) a raczej poboczne hobby, ktore jednakowoz zaczyna samo z siebie dzialac
    coraz lepiej!

    pzdr i zycze Tobie i sobie fordewindu, lub co najmniej pelnego baksztaga
    slawek piwowarczyk skawina k/krakowa

    Użytkownik "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bbpcrh$jjd$1@inews.gazeta.pl...
    : >
    : > Pozdrawiam
    : > Dawid

  • 15. Data: 2003-06-06 11:24:04
    Od: "tokash" <t...@w...pl>

    Dzieki za opinie i rady. No i oczywiscie za slowa wsparcia :-)
    Co do drugiej czesci mojego pytania.. jakie sa sposoby na to zeby oplaty
    za prowadzenie firmy sprowadzic do minimum , jakies kruczki prawne etc..
    Jeden z przykladow podalem w pierwszym poscie.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2003-06-20 09:34:18
    Od: "AT" <o...@m...com>

    Użytkownik "tokash" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za prowadzenie firmy sprowadzic do minimum , jakies kruczki prawne etc..
    > Jeden z przykladow podalem w pierwszym poscie.

    Osobiście radzę usługi IT - cokolwiek np. bazy danych, grafika, php itp
    itd... Rynek jest niemały, dobre na początek, musisz TYLKO znaleść
    klientów...

    Ze sklepem interenetowym bym się wstrzymał, no chyba że będziesz pisał
    aplikacje obsługujące takie sklepy - vide pl.praca.oferowana - troche tego
    jest.

    Powodzenia!

    AT