PracaGrupypl.praca.dyskusje › własna działalność gospodarcza?

  • 1. Data: 2005-02-01 21:06:06
    Temat: własna działalność gospodarcza?
    Od: "steppi" <a...@p...fm>

    czy działalność gospodarcza jest bardziej opłacalna niz umowa o pracę?? czy
    następujące warunki: ryczałt na samochód, 1000 zł, ryczałt na telefon,
    pieniądze na ZUS + VAT od tego wszystkiego to dobre warunki do współpracy?
    (jako przedstawiciel handlowy?)

    pzdr

  • 2. Data: 2005-02-01 23:44:50
    Temat: Re: własna działalność gospodarcza?
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > następujące warunki: ryczałt na samochód, 1000 zł, ryczałt na telefon,
    > pieniądze na ZUS + VAT od tego wszystkiego to dobre warunki do współpracy?
    > (jako przedstawiciel handlowy?)
    Bez prowizji ??

  • 3. Data: 2005-02-02 21:39:06
    Od: "steppi" <a...@p...fm>

    Bez prowizji ??

    bez prowizji procentowych od sprzedaży - za to dodatkowe pieniądze za ilość
    odwiedzonych NOWYCH punktów, za osiągnięcie pewnego pułapu sprzedaży...

  • 4. Data: 2005-02-02 22:04:17
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    02.02.05 22:39:
    > bez prowizji procentowych od sprzedaży - za to dodatkowe pieniądze za ilość
    > odwiedzonych NOWYCH punktów, za osiągnięcie pewnego pułapu sprzedaży...
    No to o co chodzi? Świetna propozycja (przy dobrych stawkach):
    1. Koszty zabezpieczone
    2. możliwości zarobkowe na tym, co zrobisz sam.
    Ale z tego, że nie podałeś od razu tego drugiego faktu wynika, że
    raczej poważnie nie masz na myśli, że na coś zapracujesz? W takim
    wypadku szukaj raczej pracy z dobrą pensją stałą.

  • 5. Data: 2005-02-02 22:35:24
    Od: a...@p...fm

> [...]
    > raczej poważnie nie masz na myśli, że na coś zapracujesz? W takim
    > wypadku szukaj raczej pracy z dobrą pensją stałą.

    nie chodzi o brak przekonania, ze na coś zapracuję. dla tej firmy pracuję już
    od kilku miesięcy, robiłbym dokładnei to samo...znam już teren (woj.
    podkarpackie) i po prostu wiem, czego się można po nim spodziewać. wiele tych
    dodatkowych pieniędzy za osiagnięcie pułapu nie da się wypracować - a źródło
    pt. odwiedzanie nowych punktów raczej dość szybko się wyczerpie (bo tu też
    trzeba dopiero osiągnąć pewną liczbę, że cokolwiek wypłacili). porównują moje
    wyniki z wynikami PH z Wawy, Łodzi, Katowic i biadolą, że sprzedaję za mało ;-)
    no nic...dobrej nocy życzę :-)

  • 6. Data: 2005-02-02 22:52:22
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > porównują moje wyniki z wynikami PH z Wawy, Łodzi, Katowic i
    > biadolą, że sprzedaję za mało ;-)
    > no nic...dobrej nocy życzę :-)
    Dziękuję. Podkarpackie nie jest złe. Wiem co mówię...

  • 7. Data: 2005-02-03 16:37:19
    Od: "steppi" <a...@p...fm>

    > Dziękuję. Podkarpackie nie jest złe. Wiem co mówię...

    To zależy. Czy masz sprzedawać lody w zimie ;-) moja branża to branża
    spożywcza - i żadne artykuły pierwszej potrzeby...podkarpackie to najniższe
    dochody miesięczne - a to się odbija moim skromnym zdanie w popycie na towary
    spożywcze z tej trochę wyższej półki (droższe słodycze). Co nie znaczy, że nic
    sie nie sprzadaje...ale porównywanie podkarpacia właśnie z tym, co można w tej
    dziedzinie osiągnąć w Warszawie, Krakowie, Katowicach - i okolicach tych miast
    jest moim zdaniem bezcelowe. jeśli jeszcze oblicza się normy na podstawie ww.
    miast - właśnie dla podkarpacia.