PracaGrupypl.praca.dyskusjewłasna działalność gospodarcza? › Re: własna działalność gospodarcza?
    From: a...@p...fm
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: własna działalność gospodarcza?
    Date: 2 Feb 2005 23:35:24 +0100

    > No to o co chodzi? Świetna propozycja (przy dobrych stawkach):
    > 1. Koszty zabezpieczone
    > 2. możliwości zarobkowe na tym, co zrobisz sam.
    > Ale z tego, że nie podałeś od razu tego drugiego faktu wynika, że
    > raczej poważnie nie masz na myśli, że na coś zapracujesz? W takim
    > wypadku szukaj raczej pracy z dobrą pensją stałą.

    nie chodzi o brak przekonania, ze na coś zapracuję. dla tej firmy pracuję już
    od kilku miesięcy, robiłbym dokładnei to samo...znam już teren (woj.
    podkarpackie) i po prostu wiem, czego się można po nim spodziewać. wiele tych
    dodatkowych pieniędzy za osiagnięcie pułapu nie da się wypracować - a źródło
    pt. odwiedzanie nowych punktów raczej dość szybko się wyczerpie (bo tu też
    trzeba dopiero osiągnąć pewną liczbę, że cokolwiek wypłacili). porównują moje
    wyniki z wynikami PH z Wawy, Łodzi, Katowic i biadolą, że sprzedaję za mało ;-)
    no nic...dobrej nocy życzę :-)