PracaGrupypl.praca.dyskusje › zatrudnienie obcokrajowca

  • 1. Data: 2005-02-01 19:29:18
    Temat: zatrudnienie obcokrajowca
    Od: "dEG" <d...@g...pl>

    Witam!
    Mam pytanie odnosnie zatrudniania obcokrajowcow. Mianowicie, zastanawiam sie czy
    zgodne z polskim prawem jest zatrudnienie na prace zdalna umowe-zlecenie/umowe o
    dzielo pracownika mieszkajacego na Bialorusi/Ukrainie/Rosji/Balkanach.
    Jeszcze przed przyjeciem Polski do Unii slyszalem, ze Niemcy moga na takich
    warunkach zatrudniac Polakow.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-02-03 14:55:43
    Temat: Re: zatrudnienie obcokrajowca
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > zgodne z polskim prawem jest zatrudnienie na prace zdalna umowe-zlecenie/umowe o
    > dzielo pracownika mieszkajacego na Bialorusi/Ukrainie/Rosji/Balkanach.

    http://www.infoobywatel.gov.pl/psu/3_3/index.html
    tu jest dokładnie to opisane, rodzaj umowy nie ma żadnego znaczenia. W przypadku
    Ukrainy obywatele tego kraju moga bez ograniczeń podejmowac u nas działalność
    gospodarczą, co pozwala na omienięcie uzyskiwania pozwolenia, o ile charakter pracy
    (a raczej - płacy) pozwala na takie rozwiązanie.

    Wojtek