PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Kronospan

  • 1. Data: 2005-02-01 18:36:52
    Temat: Praca w Kronospan
    Od: "wasyl" <a...@w...pl>

    Witam,
    Pytanie do grupowiczow ,czy ktos byl na rozmowie rekrutacyjnej w tej firmie
    i jak ona wyglada
    Jak sie pracuje i jakie zarobki ( stanowisko w dziale IT), jaka jest
    atmosfera pracy

  • 2. Data: 2005-02-01 19:52:07
    Temat: Re: Praca w Kronospan
    Od: "Adam" <...@...c>

> [...]
    firmie
    > i jak ona wyglada
    > Jak sie pracuje i jakie zarobki ( stanowisko w dziale IT), jaka jest

    Witam
    ..jak mniemam chodzi o Mielec..Bylem tam w listopadzie na rozmowie w firmie
    Melnox (obydwie z firm naleza do jednej grupy Kronopol). Jesli mialbym caly
    proces rekrutacji scharakteryzowac najkrocej jak sie da powiedzialbym po
    prostu: tragedia..Zaczelo sie od Pana z HR-ow, ktorego kompletnie nic nie
    interesowalo.Byl tak znudzony calym procesem ,ze co chwila musialem zadawac
    pytania i opowiadac jakies zdarzenia,zeby nie zasnal. Dodam ze zaskoczyl
    mnie bo nie wiedzial kto mnie tak naprawde ma zatrudnic - Kronospan,czy
    Melnox..Skonczylem na chyba ostatnim etapie - ktoryms z dyrektorow dzialu
    sprzedazy. Spoznil sie na spotkanie okolo godziny (na ta rozmowe
    przejechalem specjalnie ponad 200km,a wiec pomyslalem:trudno,zaczekam), a po
    wejsciu do pokoju nie powiedzial nic,kompletnie nic..nawet malego,cichego
    przepraszam..no ale coz..rozmowa byla przeprowadzona kompletnie
    nieprofesjonalnie, rozmowca co rusz staral sie okazywac swoja wyzszosc. Na
    koniec zabil mnie stwierdzeniem ze tak naprawde to oni jeszcze nie wiedza
    czy zatrudnic mnie na umowe o prace czy na umowe zlecenie.. Po wyjsciu juz
    mialem pewnosc gdzie nie chce pracowac..Pan dyrektor oczywiscie obiecal ze w
    ciagu tygodnia odezwa sie z decyzja,poniewaz na tym etapie zawiadamiaja
    wszystkich,niezaleznie od decyzji..Na telefon czekam juz ktorys miesiac z
    kolei..:)Juz po rozmowie dowiedzialem sie od mieszkanki z Mielca, ze zle
    traktuja pracownikow.Chociaz spotkalem w sklepie Pana,kktory stal przy
    produktach Kronospanu - takiego doradce i bardzo sobie chwalil ( z tym ze
    byl to student, pracujacy jako swego rodzaju hostessa.chwalil sobie glownie
    regularne wplywy na konto..niezbyt wielkie,ale..:)Ogolnie firma-potentat..ok
    40% rynku,ale pracy tam nie polecam.I nawet sie ciesze ze sie nie
    odezwali..Mam teraz prace ... w POWAZNEJ firmie..

    Pozdrawiam
    Adam