PracaGrupypl.praca.dyskusje › wku rocznik 1982

  • 1. Data: 2005-08-22 12:02:56
    Temat: wku rocznik 1982
    Od: "arystosedes" <p...@g...pl>

    Cześć,

    Orientuje się któs jak to jest z przenoszeniem do rezerwy w tym roku? Jestem
    z rocznika 1982, mam obronę inżyniera we wrześniu, ale szczerze mówiąc mgr
    bym sobie darowal w tym roku. Czy wku już coś zadecydowali? Ktoś coś wie?
    Dzięki za info

    pozdrawiam
    przemek

  • 2. Data: 2005-08-22 12:18:03
    Temat: Re: wku rocznik 1982
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    arystosedes napisał(a):
> [...]
    > bym sobie darowal w tym roku. Czy wku już coś zadecydowali? Ktoś coś wie?
    WKU zdecydowal w tym roku wzgledem rocznika '80 albo '81. '82 pewnie
    musi poczekac jeszcze rok.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-08-22 12:31:33
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    22.08.2005 # 13:18:03, badzio napisał:

    > WKU zdecydowal w tym roku wzgledem rocznika '80 albo '81. '82 pewnie
    > musi poczekac jeszcze rok.

    ZTCW WKU na podstawie rozporządzenia MON przenosi do rezerwy.
    Rozporządzenie wydawane jest w czerwcu. Polecam lekturę:

    http://tinyurl.com/9nv56
    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-08-22 19:57:21
    Od: "najepszy" <d...@w...pl>

  • 5. Data: 2005-08-26 22:22:18
    Od: johnny2005 <j...@W...pl>

    badzio wrote:

    > WKU zdecydowal w tym roku wzgledem rocznika '80 albo '81. '82 pewnie
    > musi poczekac jeszcze rok.

    WKU nic nie zdecydował względem żadnego rocznika. Jest rozporządzenie
    które mówi, że wszyscy tegoroczni (i z lat ubiegłych) absolwenci szkół
    wyższych, którzy rozpoczęli studia przed rokiem akademickim 2002/2003
    są przeniesieni do rezerwy. Nie ma mowy o żadnych rocznikach. Jest to
    jakiś durny mit, który ciągle się przewija w dyskusjach na forach i w
    usenecie. WKU NIGDY nie przenosi do rezerwy roczników!!!