PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolporter - prowadzenie saloniku...

  • 1. Data: 2005-08-21 10:58:33
    Temat: Kolporter - prowadzenie saloniku...
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    Pojawiaja sie w Wyborczej ogloszenia Kolportera dotyczace prowadzenia
    wlasnego saloniku prasowego. Wynagrodzenie stanowi podstawa + prowizja
    od sprzedazy. Jest potrzebny rowniez wklad ktory fitma oddaje w
    momencie zakonczenia wspolpracy oraz kasa na szkolenie... Czy ktos
    pracuje w takim saloniku albo lepiej...prowadzi i moglby podzielic sie
    spostrzezeniami...Pozdrawiam

    Arek

  • 2. Data: 2005-08-21 11:06:09
    Temat: Re: Kolporter - prowadzenie saloniku...
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2005 12:58:33 +0200, Arek napisał(a):

> [...]
    > momencie zakonczenia wspolpracy oraz kasa na szkolenie... Czy ktos
    > pracuje w takim saloniku albo lepiej...prowadzi i moglby podzielic sie

    Pogooglaj - czesc osob sie przejechala, czesc chwali.
    Sa mieszane opinie, wg mnie z przewaga negatywnych.
    W czesci umow wymagaja np. zakupienia calosci wyposazenia (drogiego) za
    ich posrednictwem itp.

  • 3. Data: 2005-08-22 21:36:49
    Od: Konrad <k...@k...com>

    Witam