PracaGrupypl.praca.dyskusje › ][= Programsita ap. internetowych / Warszawa =][

  • 1. Data: 2005-08-21 09:36:49
    Temat: ][= Programsita ap. internetowych / Warszawa =][
    Od: "Praca" <w...@o...pl>

    8.5 roku doswiadczenia w tworzeniu stron internetowych i aplikacji (portale
    korporacyjne, CMS'y, CRM'y, sklepy internetowe). Technologie: (D)HTML, CSS,
    JS, PHP, Perl, XML, MySQL, PostgreSQL. Podejme prace na
    etat (w Warszawie lub za granica).

    w...@o...pl

  • 2. Data: 2005-08-21 09:37:16
    Temat: Re: ][= Programsita ap. internetowych / Warszawa =][
    Od: "Praca" <w...@o...pl>

    sorry pomylilem grupy niechcacy :)

  • 3. Data: 2005-08-21 10:03:06
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Praca wrote:
    > sorry pomylilem grupy niechcacy :)

    Zawsze możesz anulować wiadomość w swoim czytniku i zniknie z "pomylonej"
    grupy.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 4. Data: 2005-08-22 19:45:40
    Od: cartman <""cartman\"@@@neostrada.pl">

    Dariusz Jaworski napisał(a):

    > Zawsze możesz anulować wiadomość w swoim czytniku i zniknie z "pomylonej"
    > grupy.

    8.5 roku tworzenia aplikacji internetowych i o tym nie wiesz? nie rob
    sobie chlopie jaj.

  • 5. Data: 2005-08-23 09:21:41
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    cartman wrote:
    > 8.5 roku tworzenia aplikacji internetowych i o tym nie wiesz? nie rob
    > sobie chlopie jaj.

    Nie pomyliłeś przypadkiem wiadomości, na które odpowiadasz chłopie? :)

  • 6. Data: 2005-08-23 13:20:54
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Zawsze możesz anulować wiadomość w swoim czytniku i zniknie z "pomylonej"
    > grupy.

    A niby jak to zrobić z OE (kiedy już poszło)??

    --
    Koziorozec

  • 7. Data: 2005-08-23 18:49:31
    Od: cartman <""cartman\"@@@neostrada.pl">

    Dariusz Jaworski napisał(a):

    > Nie pomyliłeś przypadkiem wiadomości, na które odpowiadasz chłopie? :)

    chlopie przeczytaj dobrze wiadomosc :-) a szczegolnie pierwsze zdanie. z
    jego tresci wynika, ze jest skierowane do autora watku. a moja wiadomosc
    jest pod Twoja dlatego, ze dotyczy tego, co napisales.

    pozdrawiam
    patryk

  • 8. Data: 2005-08-23 20:40:53
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    cartman wrote:
    > chlopie przeczytaj dobrze wiadomosc :-) a szczegolnie pierwsze zdanie. z
    > jego tresci wynika, ze jest skierowane do autora watku. a moja wiadomosc
    > jest pod Twoja dlatego, ze dotyczy tego, co napisales.

    Chłopie, naprawdę zastanów się jednak nad sensem tego co napisałeś albo
    poczytaj co to są wątki :)

  • 9. Data: 2005-08-23 20:41:47
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Koziorozec wrote:
    > A niby jak to zrobić z OE (kiedy już poszło)??

    Jest tam taka opcja "Anuluj wiadomość".

  • 10. Data: 2005-08-24 23:30:10
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Jest tam taka opcja "Anuluj wiadomość".