PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o prace - zakres obowiazkow

  • 1. Data: 2006-12-02 07:26:57
    Temat: umowa o prace - zakres obowiazkow
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    witam,

    brat podpisal umowe o prace bez czytanie. w domu zabral sie za czytanie
    i stwierdzil, ze w trasci jest zapis mowiacy o zakr3esie obowiazkow,
    ktory to zakres jest wyszczegolniony w zalaczniku do umowy. problem w
    tym ze zadnego zalacznika nie ma. czy mamy rozumiec ze jest to martwy
    zapis? zalaczniki do umow zazwyczaj sie podpisuje, ale czy w tym
    orzypadku nalezaloby sie czegos obawiac?

    TIA, PZDR

  • 2. Data: 2006-12-02 09:22:45
    Temat: Re: umowa o prace - zakres obowiazkow
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > stwierdzil, ze w trasci jest zapis mowiacy o zakr3esie obowiazkow, ktory
    > to zakres jest wyszczegolniony w zalaczniku do umowy. problem w tym ze
    > zadnego zalacznika nie ma. czy mamy rozumiec ze jest to martwy zapis?
    "na dniach" pewnie bedzie mu przedstawiony. Jak nie, to niech sie dopomina,
    bo jest "tutaj pewnego rodzaju niezgodnosc z zapisami i chcialby ja
    wyjasnic"

    < zalaczniki do umow zazwyczaj sie podpisuje, ale czy w tym
    > orzypadku nalezaloby sie czegos obawiac?
    w sumie nie koniecznie czegos sie obawiac, co najwyzej starac sie
    kontrolowac co sie w firmie dzieje.
    Bo poza zapisami fomalnymi duzo wazniejsze imho sa atmosfera, jasnosc
    wydawanych polecen przez przelozonych, terminowosc wyplat itp.

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myslowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 3. Data: 2006-12-02 12:34:42
    Od: "SebJak" <s...@o...pl>

    > brat podpisal umowe o prace bez czytania.

    no cóz... trzeba czytac umowy zanim sie je podpisze... :-)

    ===================
    Pzdr.
    SebJak
    ----
    Znajdz w koncu dobra prace!
    www.ludziepracy.pl
    ====================

  • 4. Data: 2006-12-02 13:23:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:ekr9mo$p9m$1@news.tkdami.net o`rety <o`rety@pl.pl>
    pisze:

    > brat podpisal umowe o prace bez czytanie.
    Cooo???
    Tego to juz nawet nie ma jak nazwac...

> [...]
    > jest to martwy zapis? zalaczniki do umow zazwyczaj sie podpisuje, ale czy
    > w tym orzypadku nalezaloby sie czegos obawiac?
    Zalaczniki podpisuje sie nie zazwyczaj, tylko ZAWSZE.
    Teraz moze mu byc przedstawiony zalacznik o dowolnej tresci. Jesli zakres
    obowiazków bedzie akceptowalny podpisac z AKTUALNA data i zadbac o to, aby
    na dokumencie bylo wskazanie jakiej umowy dotyczy.
    Jesli nie - zlozylbym na zalaczniku do umowy (równiez dbajac o wskazanie o
    jaka umowe chodzi) adnotacje, ze "nie zgadzam sie z przedlozonym w dniu (tu
    aktualna data) zakresem obowiazków oraz ze dokument nie byl przedstawiony w
    chwili podpisywania umowy.

    I dorosnac, qrcze, spróbowac dorosnac...

    Jotte

  • 5. Data: 2006-12-10 13:40:02
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik SebJak napisał:

    > no cóz... trzeba czytac umowy zanim sie je podpisze... :-)

    no coś ty? :)
    ale przekaze bratu twoje uwagi :)

    > Pzdr.
    > SebJak