PracaGrupypl.praca.dyskusje › PROBLEM: chorobowe od etatu i umów o dzieło?

  • 1. Data: 2002-04-30 16:08:44
    Temat: PROBLEM: chorobowe od etatu i umów o dzieło?
    Od: "ramol" <r...@p...gazeta.pl>

    Mam problem,

    od 1.01.2000 r. mam etat w firmie, dodatkowo regularnie co miesiąc dostaję
    dodatkowo honorarium w ramach umowy o dzieło za to co zrobię w ramach innych
    prac. I etat i umowy są ozusowane (wszystkie składki). Czy w przypadku
    choroby, wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy (chorobowe), które płaci
    mi pracodawca wyliczane powinno być na podstawie tylko etatu czy również tych
    umów o dzieło? Mnie płacono zawsze w takich przypadkach tylko goły etat.
    Proszę podajcie podstawę prawną i ew. w przypadku gdyby pracodawca postępował
    niesłusznie, za ile lat wstecz mam domagać się niedopłaconych sum, tj. od
    kiedy obowiązuje oskładkowanie umów o dzieło.

    pozdrawiam
    ramol