PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop

  • 1. Data: 2007-01-07 14:19:56
    Temat: Urlop
    Od: "Małgorzata" <m...@w...pl>

    Ile lat jest wliczanych do stazu pracy, od ktorego zalezy wymiar urlopu
    ztytulu ukonczenia studiow licencjackich?

    Z gory dzieki za odpowiedz:)

  • 2. Data: 2007-01-07 15:03:34
    Temat: Re: Urlop
    Od: "syku" <s...@p...fm>

    > Ile lat jest wliczanych do stazu pracy, od ktorego zalezy wymiar urlopu
    > ztytulu ukonczenia studiow licencjackich?
    >
    > Z gory dzieki za odpowiedz:)

    8 lat, tak bynajmniej bylo 3 lata temu.
    No chyba ze sie cos zmienilo i o tym nie wiem :)

    Pozdrawiam
    Syku

  • 3. Data: 2007-01-07 15:04:27
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 7 Jan 2007 15:19:56 +0100, "Małgorzata"
    <m...@w...pl> zakodował:

    >Ile lat jest wliczanych do stazu pracy, od ktorego zalezy wymiar urlopu
    >ztytulu ukonczenia studiow licencjackich?
    >
    >Z gory dzieki za odpowiedz:)

    8 lat
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2007-01-07 15:23:33
    Od: "Małgorzata" <m...@w...pl>

    > Pięknego dnia Sun, 7 Jan 2007 15:19:56 +0100, "Małgorzata"
    > <m...@w...pl> zakodował:

    > 8 lat
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    > GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded
    > If you cannot make sth good, make it looking good. - Bill Gates

    Czyli studia magisterskie i licencjackie są tak samo liczone? Rozumiem, ze
    praca na umowe zlecenie nie wlicza sie w to?

  • 5. Data: 2007-01-07 16:05:30
    Od: Cezary Morga <c...@N...pl>

    Małgorzata wrote:

    > Czyli studia magisterskie i licencjackie są tak samo liczone? Rozumiem, ze
    > praca na umowe zlecenie nie wlicza sie w to?

    Studia bez rozrozniania czy licencjackie czy magisterskie to 8 lat. Jesli
    chodzi o umowe to tylko o prace. Jesli pracowalas na umowe o prace w
    trakcie studiow to liczy ci sie albo studia albo praca, zaleznie ktore jest
    dla ciebie korzystniejsze.
    --
    Cezary Morga

  • 6. Data: 2007-01-07 16:41:04
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 7 Jan 2007 16:23:33 +0100, "Małgorzata"
    <m...@w...pl> zakodował:

    >Czyli studia magisterskie i licencjackie są tak samo liczone?

    Tak. W KP jest tylko mowa o wyższym wykształceniu - a licencjat to już
    wyższe.

    > Rozumiem, ze
    >praca na umowe zlecenie nie wlicza sie w to?

    W co? Umowa zlecenie nie podlega pod KP.