PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie zarobki - Dyrektor i Menedżer multipleksu?

  • 1. Data: 2007-01-07 18:16:42
    Temat: Jakie zarobki - Dyrektor i Menedżer multipleksu?
    Od: "Rav" <t...@S...pl>

    Jedna z firm z branży kinowej prowadzi rekrutację na stanowiska Dyrektora
    oraz Kierownika jednego ze swoich multipleksów. Interesuje mnie jakie moga
    być zarobki na tych stanowiskach. Czy ktoś ma może jakies pojęcie o tej
    branży?

  • 2. Data: 2007-01-07 19:44:59
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ja za mniej niz 10,000 bym sie nie fatygowal
    :p

  • 3. Data: 2007-01-07 20:37:34
    Od: "Rav" <t...@S...pl>

    zasit <z...@w...pl> wrote:
    > ja za mniej niz 10,000 bym sie nie fatygowal

    trzy pytania:

    1/ to 10k masz na myśli brutto czy netto? i na które z wymienionych
    stanowisk?

    2/ 10k wynika z jakiejś Twojej znajomości tego sektora czy tak po prostu z
    Twojej luźnej opinii? Bo jeśli z luźnej opinii, to tyle to ja też wiem że
    za 10k (brutto) bym się nie fatygował, bo nie będę się "fatygował" za
    mniej niż obecnie zarabiam

    Pozdrawiam
    Rav

  • 4. Data: 2007-01-07 20:38:57
    Od: "Rav" <t...@S...pl>

    Rav <t...@S...pl> wrote:
    > trzy pytania:

    <ciach>
    aha, no i trzecie pytanie: mówisz "mniej niż 10k", a jaka jest Twoim
    zdaniem górna granica?

    Pozdrawiam
    Rav

  • 5. Data: 2007-01-07 20:58:31
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ja też wiem że
    za 10k (brutto) bym się nie fatygował, bo nie będę się "fatygował" za
    mniej niż obecnie zarabiam

    kazdy sie za inna kwote fatyguje

  • 6. Data: 2007-01-07 20:59:47
    Od: "Rav" <t...@S...pl>

    zasit <z...@w...pl> wrote:
    > kazdy sie za inna kwote fatyguje

    No ale moje pytanie nie dotyczyło tego za ile grupowiczy by się
    "fatygowali", ale ile pracodawca mógłby chciec zapłacić w przypadku
    wymienionych stanowisk.

    Pozdrawiam
    Rav

  • 7. Data: 2007-01-07 21:03:33
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    a oto zapytaj pracodawce
    Dowiesz sie to poinformuj

  • 8. Data: 2007-01-08 09:49:46
    Od: "Bartek Sobczak" <f...@w...pl>

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ja też wiem że
    > za 10k (brutto) bym się nie fatygował, bo nie będę się "fatygował" za
    > mniej niż obecnie zarabiam

    Znaczy co chciales sie pochwalic na grupie ile zarabiasz?

    pzdr

  • 9. Data: 2007-01-08 16:59:08
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    moj post byl tylko odpowiedzia
    :]
    wnioski sam wyciagnij

  • 10. Data: 2007-01-08 17:15:56
    Od: "elpresidento" <e...@o...eu>

    > ja też wiem że
    > za 10k (brutto) bym się nie fatygował, bo nie będę się "fatygował" za
    > mniej niż obecnie zarabiam
    >

    > kazdy sie za inna kwote fatyguje

    ha!
    ciekawe na jakich warunkach ci przyznali akademik skoro tyle zarabiasz:P
    nie udawaj greka kolego!

    pozdrawiam
    ElPresidento