PracaGrupypl.praca.dyskusje › poradzcie prosze ile zażadać

  • 1. Data: 2003-09-17 08:33:21
    Temat: poradzcie prosze ile zażadać
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl>

    dostałęm prace w firmie outscourigowej zajmujacej sie min projektami sieci
    komputerowych, serwis sprzetu komputerowego, administracja.
    Moje doświadczenie nie jest wielkie ale jest Akademia Cisco i kursy
    Microsoftu - po studiach technicznych. Wzieli mnie bo nie mam jakis
    zaleciałości z poprzednich firm.
    firma chce najpierw na okres probny u nich w wawie zeby przeszkolić itp
    jaką pensje można zażądać?
    zaznaczam ze do wawy bede musial dojeżdza130 km
    krzys

  • 2. Data: 2003-09-18 11:56:51
    Temat: Re: poradzcie prosze ile zażadać
    Od: Wojtek <g...@o...pl>

    Użytkownik krzys napisał:

    [...]
    > jaką pensje można zażądać?
    > zaznaczam ze do wawy bede musial dojeżdza130 km
    > krzys

    Zazadaj takiej sumy jaka by Cie satysfakcjonowala. Zawsze bardziej ceni
    sie tych co wiedza ile chcieliby zarabiac niz tych co motaja sie i mowia
    ze zadowola sie tym co im sie da. Przynajmniej Twoj szef dowie sie ze
    wiesz czego chcesz i ze masz odpowiednia samoocene.

    Pozdrawiam.
    Wojtek.

    --
    "Jeśli "a" oznacza szczęście, to a=x+y+z; x - to praca, y - rozrywki, z
    - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Einstein)

  • 3. Data: 2003-09-18 13:57:05
    Od: "Piotr Ch." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze zadowola sie tym co im sie da. Przynajmniej Twoj szef dowie sie ze
    > wiesz czego chcesz i ze masz odpowiednia samoocene.

    Popieram.
    policz sobie ile zaplacisz za mieszkanie, za jedzenie+imprezy,
    komunikacje(rowniez wyjazdy do domu), garnitury (w jinsach to sie juz coraz
    zadziej pracuje, zwlaszcza u klienta) itp. itd.
    dodaj to co chcesz sobie oszczedzic i......masz wynik na "po okresie
    probnym.
    Na okres probny bierz co daja, tyle zebys przezyl.

    good luck i nie stresuj sie na rozmowie kwalifikacyjnej.

    Piotr

  • 4. Data: 2003-09-18 17:19:56
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl>

    juz jestem po rozmowie i prezes chce bym u nich pracowal i chce wynegocjować
    niższą kwotę
    dziekuje za odpowiedzi
    krzys

  • 5. Data: 2003-09-19 00:05:41
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Thu, 18 Sep 2003 19:19:56 +0200, "krzys" <k...@p...onet.pl> wrote:

    >juz jestem po rozmowie i prezes chce bym u nich pracowal

    To juz cos.

    >i chce wynegocjować niższą kwotę

    A ile powiedziales i czy okreslil do ilu chce zejsc? Przygotuj sie do rozmowy i
    zamiast upartego powtarzania "musze zarabiac tyle" przedstaw mu rzeczowe i
    logiczne argumenty, jak wlasnie koszty dojazdow, utrzymania, .... no i negocjuj
    dodatki nie stanowiace placy ale podnoszace atrakcyjnosc - szkolenia, opieka
    medyczna, bonusy typu basen, silownia, komorka z mozliwoscia uzywanai do celow
    prywatnych czy auto do ktorego beda kupowac paliwo bys mogl dojezdzac.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 6. Data: 2003-09-19 08:41:57
    Od: "park" <p...@g...pl>

  • 7. Data: 2003-09-19 08:46:38
    Od: "park" <p...@g...pl>

    Użytkownik "krzys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > juz jestem po rozmowie i prezes chce bym u nich pracowal i chce
    wynegocjować
    > niższą kwotę
    > dziekuje za odpowiedzi
    > krzys
    > Użytkownik "Piotr Ch."

    a może podzielisz się informacją z innymi grupowiczami, ile Tobie proponuję
    a na ile się wyceniłeś ?
    Przydadzą się wskazówki innym przy negocjacjach z pracodawcą.
    poz.

  • 8. Data: 2003-09-20 20:58:12
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...skip.fm.invalid>

    krzys wrote:

    > zaznaczam ze do wawy bede musial dojeżdza130 km

    Witam w klanie dojeżdżających. Pamiętaj, że bilet miesięczny na pociąg
    wrzucisz w KUP przy skłądaniu PIT

    Gawron
    --
    p...@d...p.lodz.pl pgawron(a)widzew(dot)net