PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop na szukanie pracy

  • 1. Data: 2003-09-17 10:21:03
    Temat: urlop na szukanie pracy
    Od: "Izza" <i...@p...onet.pl>

    Moze i to bylo na nwsach, ale nie bardzo mam sile szukac. Wiec pytam
    W tej firmie jestem niecale 6 miesiecy (umowa na 3 miesiace i potem na rok
    czasu, ktora ulega rozwiazaniu) -- przysluguje mi jakis dzien na szukanie pracy?

  • 2. Data: 2003-09-17 16:03:22
    Temat: Re: urlop na szukanie pracy
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Użytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasu, ktora ulega rozwiazaniu) -- przysluguje mi jakis dzien na szukanie

    2 dni na szukanie pracy o ile jesteś zwalniana, jeśli sama wypowiadasz umowę
    o prace nie należy się nic - art. 37 kp
    pozdr JO

  • 3. Data: 2003-09-17 19:46:26
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    > 2 dni na szukanie pracy o ile jesteś zwalniana, jeśli sama wypowiadasz
    umowę
    > o prace nie należy się nic - art. 37 kp
    > pozdr JO

    A jak to jest jesli:
    1. pracodawca daje wypowiedzenie np. 3 mies., kaze siedziec w domu i wyplaca
    kase bez swiadczenia pracy - czy rowniez powinnien dac 2 dni na szukanie
    pracy?
    2. jesli pracodawca daje wypowiedzenie np. 3 mies. pracownik chce je skrocic
    np. do 1 mies. czy rowniez naleza sie mu 2 dni na poszukiwanie pracy?
    Pozdrawiam
    Magda

  • 4. Data: 2003-09-18 18:13:22
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości > A jak to
> [...]
    wyplaca
    > kase bez swiadczenia pracy - czy rowniez powinnien dac 2 dni na szukanie

    Skoro siedzisz w domu - nie świadczysz pracy to niby kiedy ma dać ten urlop.
    Masz sporo dni na szukanie pracy w tym czasie. To tak jakbyś wykorzystała
    ten urlop w trakcie nieświdczenia pracy.

    > 2. jesli pracodawca daje wypowiedzenie np. 3 mies. pracownik chce je
    skrocic
    > np. do 1 mies. czy rowniez naleza sie mu 2 dni na poszukiwanie pracy?

    A tu to już nie mam pewności. Ale raczej nie przysługują dni , bo to jest
    już bardziej porozumienie stron.
    W tych dniach wolnych to intencja jest taka, że gdy jesteś na wypowiedzeniu
    i do końca pracujesz, to masz takie 2 ekstra dni - ale ciekawe komu wtedy
    udało się znaleźć nową pracę
    pozdrawiam JO

  • 5. Data: 2003-09-18 19:24:15
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    Użytkownik "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wypowiedzeniu
    > i do końca pracujesz, to masz takie 2 ekstra dni - ale ciekawe komu wtedy

    Dzieki, Twoja odpowiedz utwierdzila mnie w moim przekonaniu.
    Pozdrawiam
    Magda