PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop na żadanie na wypowiedzeniu

  • 11. Data: 2008-06-16 22:34:07
    Temat: Re: urlop na żadanie na wypowiedzeniu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g36nkp$3vc$1@news.onet.pl rs <i...@p...onet.pl>
    pisze:

    > wiem ze nie kazdy jest inteligentny na tyle zeby domyslic sie o co
    > chodil ow poscie mimo niewielkiej ilosci literowek.
    > ty widac nawet nie jeste pol-inteligentem
    Trudzenie się domyślaniem co tam jakiś chamowaty debil nie dał rady napisać
    poprawnie to strata czasu.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-06-17 21:34:21
    Od: "rs" <i...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:g36nkp$3vc$1@news.onet.pl rs <i...@p...onet.pl>

    > Trudzenie się domyślaniem co tam jakiś chamowaty debil nie dał rady
    napisać
    > poprawnie to strata czasu.

    Chamowaty moze i masz racje czasem jestem ale debil to tylko i wylacznie sie
    moze jedynie do CIEBIE ODNOSIC.
    SZCZERE WSPOLCZUCIA W TWOIM TRUDZENIU DOMYSLANIEM SIE CO NAPISALEM NAWET NIE
    SMIE NAPISAC PÓŁ INTELIGENCIE ...

  • 13. Data: 2008-06-17 21:57:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g39al1$8ih$1@news.onet.pl rs <i...@p...onet.pl>