PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile mozna dorobic na zasilku przedemerytalnym

  • 1. Data: 2008-06-11 05:35:17
    Temat: ile mozna dorobic na zasilku przedemerytalnym
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam

    i mam pytanie ile mozna dorobic na zasilku przedemerytalnym przy zasiłku w
    wysokości 700 zł netto. Byłbym wdzieczny za info jak sprawic zeby osoba taka
    mogła zarabiać godziwie - niezaleznie czy zgodnie z prawem i nie do konca

    dziekuje za pomoc

    rt

  • 2. Data: 2008-06-11 08:33:10
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    rt pisze:

> [...]
    > mogła zarabiać godziwie - niezaleznie czy zgodnie z prawem i nie do konca

    Jak chce zarabiać godziwie to niech zrezygnuje z zasiłku bo łączenie
    jednego z drugim to jest niegodziwość. Dlaczego ktoś ma mnie okradać
    jeśli może na siebie zarobić? Albo się jest na emeryturze (lub przed)
    albo się pracuje.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 3. Data: 2008-06-11 08:35:21
    Od: Marek <m...@o...pl>

    Pe.Ka wrote:

    > Jak chce zarabiać godziwie to niech zrezygnuje z zasiłku bo łączenie
    > jednego z drugim to jest niegodziwość. Dlaczego ktoś ma mnie okradać
    Jesli zarabia nie lamiac obowiazujacego prawa to co najwyzej prawo jest
    'niegodziwe'.

    > jeśli może na siebie zarobić? Albo się jest na emeryturze (lub przed)
    > albo się pracuje.

    Powiedz to ustawodawcy

  • 4. Data: 2008-06-11 08:41:10
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Marek pisze:

    > Jesli zarabia nie lamiac obowiazujacego prawa to co najwyzej prawo jest
    > 'niegodziwe'.

    Hmm... Prawo nie zmusza do niegodziwości. Każdy sam decyduje czy będzie
    korzystał z czegoś co prawo dopuszcza a moralność potępia.

    > Powiedz to ustawodawcy

    Powiedziałem, ale sądząc po tym co aktualnie wyprawia to chyba opacznie
    zrozumiał :-)

  • 5. Data: 2008-06-11 19:49:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g2o2ue$1pq$1@inews.gazeta.pl Pe.Ka <c...@t...cy>
    pisze:

    > Prawo nie zmusza do niegodziwości. Każdy sam decyduje czy będzie korzystał
    > z czegoś co prawo dopuszcza a moralność potępia.
    Moralność może być różna tak samo jak prawo. I tak samo może być głupia.
    Nie wystarczy przestrzegać obowiązującego prawa aby być porządnym
    człowiekiem.
    Nieprzestrzeganie prawa nie musi czynić człowieka złym, jedynie stawia go w
    konflikcie z tymże prawem.
    Nawet nie łamiąc prawa można być łajdakiem.

    --
    Jotte