PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na zastepstwo

  • 1. Data: 2008-06-10 19:43:26
    Temat: umowa na zastepstwo
    Od: "rs" <i...@p...onet.pl>

    majc umowe na zastepstwo (okres wypowiedzenia 3 dni) czy pracownik moze
    wypowiedziec umowe w trybie natychmiastowym bez powodu specjalnego ?

  • 2. Data: 2008-06-10 19:51:10
    Temat: Re: umowa na zastepstwo
    Od: "news" <b...@o...pl>

    > majc umowe na zastepstwo (okres wypowiedzenia 3 dni) czy pracownik moze
    > wypowiedziec umowe w trybie natychmiastowym bez powodu specjalnego ?

    moze, po to ma okres wypowiedzenia

  • 3. Data: 2008-06-10 20:37:13
    Od: "rs" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "news" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > moze, po to ma okres wypowiedzenia

    tak, ale mi chodzilo czy jezeli wypowie w trybie natychmiastowym to czy
    obowiazujew go ten 3 dnowy okres w ktorym jeszcze jest pracownikiem firmy
    czy mozna z dnia na dzien rozwiazac umowe ?

  • 4. Data: 2008-06-10 20:38:05
    Od: "rs" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "news" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > moze, po to ma okres wypowiedzenia

    i jezeli sie umowe taka wypowie przez pracowak to czy pracodawca ma
    obowiazek udzielenia urlopu naleznego sie za ten okres wypowiedzenia?

  • 5. Data: 2008-06-10 20:44:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g2molr$j78$1@news.onet.pl rs <i...@p...onet.pl>
    pisze:

    > tak, ale mi chodzilo czy jezeli wypowie w trybie natychmiastowym to czy
    > obowiazujew go ten 3 dnowy okres w ktorym jeszcze jest pracownikiem firmy
    > czy mozna z dnia na dzien rozwiazac umowe ?
    Czy przeczytałeś kodeks pracy?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-06-10 20:55:00
    Od: "rs" <i...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:g2molr$j78$1@news.onet.pl rs <i...@p...onet.pl>

    > Czy przeczytałeś kodeks pracy?
    >
    > --
    > Jotte

    gdybym przeczytal to bym tu sie na grupie nie pytal...

  • 7. Data: 2008-06-10 20:59:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g2mpn6$meb$1@news.onet.pl rs <i...@p...onet.pl>
    pisze:

    > gdybym przeczytal to bym tu sie na grupie nie pytal...
    No to spadaj, leniu jeden, przeczytaj ten podstawowy dokument z zakresu
    prawa pracy i wtedy wróć z pytaniami czego nie zrozumiałeś, bo teraz to
    szkoda na ciebie czasu i klawiatury.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-06-11 05:23:10
    Od: "news" <b...@o...pl>

    > i jezeli sie umowe taka wypowie przez pracowak to czy pracodawca ma
    > obowiazek udzielenia urlopu naleznego sie za ten okres wypowiedzenia?

    nie dasz urlopu to wezmie na zadanie 3 dni do czego ma prawo lub pojdzie na
    L4...
    na sile nikogo nie zagonisz do pracy, jezeli ma inna oferte pracy lub mu sie
    nie chce....

  • 9. Data: 2008-06-11 18:00:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g2nngk$ir$1@serwus.bnet.pl news <b...@o...pl>
    pisze:

    > nie dasz urlopu to wezmie na zadanie 3 dni do czego ma prawo lub pojdzie
    > na L4...
    Lepiej na zwolnienie. Wtedy pracownik weźmie kasę za czas niezdolności do
    pracy, będąc na zwolnieniu złoży wypowiedzenie na 3 dniu przed jego upływem
    następnie otrzyma ekwiwalent za urlop.
    Trza sobie radzić. ;)

    --
    Jotte