PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop na żadanie na wypowiedzeniu

  • 1. Data: 2008-06-11 19:34:01
    Temat: urlop na żadanie na wypowiedzeniu
    Od: "rs" <i...@p...onet.pl>

    pracuej w pewnje firmie X (umowa na zastepstwo - okres wypowiedzenia 3 dni)

    jezel izloze wypowiedzenie np w czwartek to od piatku sie bedzie liczyc ten
    okres poprzez sobote i niedziele ?
    i jezeli pracodawca nie bedziemi chcial dac urlopu za te di to mozliwe jest
    wziacie urlopu na zadanie na te dni oczywisice tyle i le sie ma mozliwe ab
    ywziasc za okres 1 misiaca czyl iw tym przypadku 18 godzin??

  • 2. Data: 2008-06-11 19:53:57
    Temat: Re: urlop na żadanie na wypowiedzeniu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g2p9b9$5k7$1@news.onet.pl rs <i...@p...onet.pl>
    pisze:

> [...]
    > jest wziacie urlopu na zadanie na te dni oczywisice tyle i le sie ma
    > mozliwe ab ywziasc za okres 1 misiaca czyl iw tym przypadku 18 godzin??
    Co to za bełkot, pijany piszesz, głupi z urodzernia, czy co?
    Nie szanujesz tych, których prosisz o pomoc śląc taki śmieć?
    Poza tym to wszystko jest w KP, łatwe do przeczytania i zrozumienia (no,
    może nie dla wszystkich).

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-06-11 21:23:10
    Od: "rs" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie szanujesz tych, których prosisz o pomoc śląc taki śmieć?
    > Poza tym to wszystko jest w KP, łatwe do przeczytania i zrozumienia (no,

    jak nie chcesz odpowiadac to nie wymadrzaj sie i nie pisznic
    a te literowk ito kazdemu sie zdarzaja
    co za ludzie, masz jakeis kompleksy czy co ?
    dlatego sie pytam bo nie chcialo mi sie szukac w Kp ale widze ze bede musial
    no chyba ze jakis normalny sie znajdzie i napisze rzeczowo

  • 4. Data: 2008-06-11 21:29:34
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    Urwałeś się z choinki? Liczysz jedynie dni robocze.

    > jak nie chcesz odpowiadac to nie wymadrzaj sie i nie pisznic
    > a te literowk ito kazdemu sie zdarzaja
    > co za ludzie, masz jakeis kompleksy czy co ?

    A mógłbyś choć w odpowiedzi na taką uwagę pisać jak człowiek?

    > dlatego sie pytam bo nie chcialo mi sie szukac w Kp ale widze ze bede musial
    > no chyba ze jakis normalny sie znajdzie i napisze rzeczowo

    Leń patentowany, nie pozdrawiam.

  • 5. Data: 2008-06-11 21:35:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g2pfnv$ofi$1@news.onet.pl rs <i...@p...onet.pl>
    pisze:

    > jak nie chcesz odpowiadac to nie wymadrzaj sie i nie pisznic
    Ja ci nie odpowiadam, ja cię po prostu pouczam, lamo.

    > a te literowk ito kazdemu sie zdarzaja
    W co drugim słowie?
    To nie literówki, to niechlujny, pijacki bełkot.

    > dlatego sie pytam bo nie chcialo mi sie szukac w Kp
    Bezczelnych leniów się goni.
    I to cię spotkało.

    > ale widze ze bede
    > musial no chyba ze jakis normalny sie znajdzie i napisze rzeczowo
    Tobie???
    A komu normalnemu chciałoby się pomagać pasożytowi, któremu się "nie chce
    szukać w KP" bo woli żeby kto inny zrobił to za niego?
    Joke...

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-06-12 06:57:42
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

    rs <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wziacie urlopu na zadanie na te dni oczywisice tyle i le sie ma mozliwe ab
    > ywziasc za okres 1 misiaca czyl iw tym przypadku 18 godzin??

    Nie pżejmój się ja terz robiem literufki.
    Kodeks Pracy art 192 muwi wyraźnie rze możesz wziąść sobie yrlop narządanie.
    Czyli w towim pżypadku możesz wziąść sobie wolną sobotę i niedzielę a w
    poniedziałek nie przychodić do roboty.
    To artykół 198 tak muwi.

    Dla wtajemniczonych - proszę nie szukać w KP art. bo ten KP jest tylko u mnie.
    ,,,,)
    PioPio

  • 7. Data: 2008-06-12 07:11:31
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 12-06-2008 08:57, PioPio pisze:

    > Czyli w towim pżypadku
    ^^^^^^^^
    Pszypadku a nie pżypadku!!!
    :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 8. Data: 2008-06-16 14:34:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 11 Jun 2008 21:34:01 +0200, "rs" <i...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >wziacie urlopu na zadanie na te dni oczywisice tyle i le sie ma mozliwe ab
    >ywziasc za okres 1 misiaca czyl iw tym przypadku 18 godzin??
    tu tja si eniczg o nide woiesz.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 9. Data: 2008-06-16 14:46:52
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 11 Jun 2008 23:23:10 +0200, "rs" <i...@p...onet.pl>
    wrote:

    >jak nie chcesz odpowiadac to nie wymadrzaj sie i nie pisznic
    >a te literowk ito kazdemu sie zdarzaja
    >co za ludzie, masz jakeis kompleksy czy co ?

    Nie przeginaj.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 10. Data: 2008-06-16 21:57:48
    Od: "rs" <i...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci

    > tu tja si eniczg o nide woiesz.
    >
    > WAM

    wiem ze nie kazdy jest inteligentny na tyle zeby domyslic sie o co chodil ow
    poscie mimo niewielkiej ilosci literowek.
    ty widac nawet nie jeste pol-inteligentem
    wspolczucia