PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop na żądanie a wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-08-31 19:21:01
    Temat: urlop na żądanie a wypowiedzenie
    Od: "-=[zieluk]=-" <e...@c...chemia.pk.edu.pl>

    Witam,

    4 września kończy mi się dwutygodniowy okres wypowiedzenia (jestem
    stroną wypowiadającą umowę o pracę), czy mogę jeszcze wziąć dwa dni
    urlopu na żądanie (w związku ze zmianą pracy jest trochę załatwień),
    czy już mi ten przywilej nie przysługuje?? Aha, jestem jeszcze w
    okresie próbnym, jeśli to ma jakieś znaczenie.

    Ela
    --
    Lukasz Zielinski
    http://cyklon.chemia.pk.edu.pl/~zieluk

  • 2. Data: 2004-09-02 07:20:14
    Temat: Re: urlop na żądanie a wypowiedzenie
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 31 Aug 2004 21:21:01 +0200, na pl.praca.dyskusje, -=[zieluk]=-
    napisał(a):

> [...]
    > czy już mi ten przywilej nie przysługuje?? Aha, jestem jeszcze w
    > okresie próbnym, jeśli to ma jakieś znaczenie.
    Jeżeli w ogóle przysługuje ci jakiś urlop taryfowy to możesz wybrać/ w jego
    ramach/ na żądanie 4 dni w roku, ale jak miałaś na myśli urlop 2 dni na
    poszukiwanie pracy / ponieważ sama wypowiadasz / to ci nie przysługuje.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)