PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest tu jakiś pracownik Biura Numerów??

  • 1. Data: 2004-08-31 17:04:40
    Temat: Czy jest tu jakiś pracownik Biura Numerów??
    Od: "Wilq" <m...@p...fm>

    Może być były albo obecny :) Ja również od niedawna pracuje w BN.
    Zastanawiam się czy jest jakaś możliwość zdobycia tego programu na którym
    pracujemy tak żeby poćwiczyć sobie jego obsługę w domu. Jeśli ktoś wie coś
    na ten temat to będę wdzięczny za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-09-01 05:55:19
    Temat: Re: Czy jest tu jakiś pracownik Biura Numerów??
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Robilem troche duuuuzych rzeczy dla TPSA, (np systemy do obslugi biura
    napraw i paszportyzacji sieci) i z tego co wiem pytasz o rzecz troche
    trudna.
    Jaka by to aplikacja nie byla, Ty masz u siebie na PC-cie raczej tylkko jej
    frontend, zasadnicza reszta, czyli baza danych- (pewnikiem oracle) znajduje
    sie na jakims duuuzym serwerze, zapewne unixowym (pewnie SUN lub HP), znajac
    ostatnie tendencje, bedzie tych serwerow 5-10 w Polsce.
    frontend bez bazy bedziesz sobie mogl co najwyzej wsadzic w buty- bedziesz
    wyzszy, a bazy raczej nikt Ci nie da bo popelnilby przestepstwo przeciw
    ustawie o ochronie danych. Zbyt cieple sa posadki adminow w tepsie i uklady
    firm-dostawcow aby je tracic z tak blachego powodu.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 3. Data: 2004-09-01 13:35:17
    Od: "Wilq" <m...@p...fm>

    Ja tak właśnie też sądze, ale podobno kiedyś ten program wyciekł :))) razem
    z bazą danych z "firmy" i był dostępny nawet na bazarach :))))

  • 4. Data: 2004-09-01 22:09:11
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wilq; <ch4j6i$7ne$1@inews.gazeta.pl> :

    > Ja tak właśnie też sądze, ale podobno kiedyś ten program wyciekł :))) razem
    > z bazą danych z "firmy" i był dostępny nawet na bazarach :))))

    A nie pomyliłeś przypadkiem tego z książką telefoniczną TP SA, którą
    abonenci mogli dostać na CD [jak się zdeklarowali]?

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 5. Data: 2004-09-02 16:18:36
    Od: "Wilq" <m...@p...fm>

    Nie napewno nie pomyliłem. Wiem dokładnie o czym mówie :))))