PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie i jej ciaglosc

  • 1. Data: 2004-08-31 14:03:28
    Temat: umowa zlecenie i jej ciaglosc
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam takie pytanko (przepraszam, jesli bylo), otoz jest sobie umowa
    zlecenie (z jej tytulu placony jest ZUS), czy KP mowi cos o tym, ze
    jesli U-Z jest przedluzana co miesiac to powinna byc zamieniona na
    umowe o prace? Albo np gdy co miesiac jest nowa U-Z z innym tytulem u
    tego samego pracodawcy, to czy sa jakies limity?

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...

  • 2. Data: 2004-08-31 18:13:13
    Temat: Re: umowa zlecenie i jej ciaglosc
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

> [...]
    > umowe o prace? Albo np gdy co miesiac jest nowa U-Z z innym tytulem u
    > tego samego pracodawcy, to czy sa jakies limity?
    nie ma takiej możliwości, gdyż KP reguluje umowy wynikające tegoz kodeksu,
    a zlecenie i dzieło wynikają z umowy cywilnej na mocy KC.
    więc nie ma czegoś takiego jak "trzecia umowa na stałę" czy "urlop" czy też
    "czas pracy".