PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop na poszukiwanie pracy. Czy jest?

  • 1. Data: 2004-05-17 12:28:42
    Temat: urlop na poszukiwanie pracy. Czy jest?
    Od: "mskowronski(no-spam)" <"mskowronski(no-spam)"@gazeta.wroc.pl>

    Przejzalem Googla, i wszystkie odpowiedzi byly stare, z przed roku, dwuch.
    Sekretarka mowi mi ze juz nie ma.
    Do kadrowej pojde na koncu. Raz chciala mi zalozyc walek na 2 dni
    urlopu, i jej nie ufam za grosz.

    Zwolnili mnie z powodu redukcjii etatow, mam przepracowane ponad 3 lata.
    Naleza mi sie dni na szukanie pracy?
    I jaka jest podstawa, albo gdzie tego poszukac?

    Bylbym bardzo wdzieczny
    Lunac

  • 2. Data: 2004-05-17 14:01:22
    Temat: Re: urlop na poszukiwanie pracy. Jest.
    Od: "mskowronski(no-spam)" <"mskowronski(no-spam)"@gazeta.wroc.pl>

    Jaka to podstawa, to nie wiem.
    Ale dostalem 3 dni.
    Jakby co.

    Pozdrawiam
    Lunac, ktory jedzie nad morze w piatek, wlasnie na to wolne.

  • 3. Data: 2004-05-17 15:30:31
    Od: asmodeush <a...@p...onet.pl>

    mskowronski(no-spam) wrote:
    > Jaka to podstawa, to nie wiem.
    > Ale dostalem 3 dni.
    > Jakby co.
    >
    > Pozdrawiam
    > Lunac, ktory jedzie nad morze w piatek, wlasnie na to wolne.

    szukac' pracy ? ;)

  • 4. Data: 2004-05-18 11:55:04
    Temat: Re: urlop na poszukiwanie pracy. Czy jest?
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Mon, 17 May 2004 14:28:42 +0200, na pl.praca.dyskusje, mskowronski(no-spam)
    napisał(a):
    > Zwolnili mnie z powodu redukcjii etatow, mam przepracowane ponad 3 lata.

    kodeks pracy art.37
    należą Ci się 3 dni bo wypowiedzenia dokonał pracodawca.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)