PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop itp...

  • 1. Data: 2002-06-18 13:27:29
    Temat: urlop itp...
    Od: <c...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Potrzebuje pomocy, poniewaz chcialbym sie zwolnic z obecnej firmy
    i znac swoje prawa przyslugujace.

    Kochani, ile dni dodatkowego urlopu mam prawo wziac tzw "na szukanie nowej
    pracy" oprocz normalnie mi przyslugujacego. Pracuje ponad 3 lata w tej firmie.

    pozdrawiam, Roman.

  • 2. Data: 2002-06-18 13:48:15
    Temat: Re: urlop itp...
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Kochani, ile dni dodatkowego urlopu mam prawo wziac tzw "na szukanie nowej
    > pracy" oprocz normalnie mi przyslugujacego. Pracuje ponad 3 lata w tej

    2 dni na 100%, ale jak pracujesz > 3 lat to byc może 3 dni. Sprawdź w
    Kodeksie Pracy. Zreszta jak się chcesz zwolnić to poczytaj tam sobie o tym.

  • 3. Data: 2002-06-18 13:50:09
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

> [...]

    > Kochani, ile dni dodatkowego urlopu mam prawo wziac tzw "na szukanie nowej
    > pracy" oprocz normalnie mi przyslugujacego. Pracuje ponad 3 lata w tej

    KP:
    Art. 37. Par. 1. W okresie wypowiedzenia umowy o pracę pracownikowi
    przysługuje zwolnienie na poszukiwanie pracy, z zachowaniem prawa do
    wynagrodzenia.
    Par. 2. Wymiar zwolnienia wynosi:
    1) 2 dni robocze - w okresie wypowiedzenia nie przekraczaj?cego 1 miesi?ca,
    2) 3 dni robocze - w okresie trzymiesięcznego wypowiedzenia, także w
    przypadku jego skrócenia na podstawie art. 36.1 Par. 1.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775