PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poważnie :-)

  • 1. Data: 2002-06-18 11:22:17
    Temat: Poważnie :-)
    Od: "Doggie" <Doggie - doggie77@poczta.onet.pl>

    Witam Grupę!

    Kiedy orientacyjnie skończy się recesja na rynku pracy w Polsce? I czy
    zmiana przebiegnie na lepsze? Konkretnie, chodzi mi o informatykę na Śląsku.

    --
    Zdrówka
    Doggie (or compatible)

  • 2. Data: 2002-06-18 12:05:35
    Temat: Re: Poważnie :-)
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

    "Doggie" <Doggie - doggie77@poczta.onet.pl> wrote in message

    > Kiedy orientacyjnie skończy się recesja na rynku pracy w Polsce? I czy
    > zmiana przebiegnie na lepsze? Konkretnie, chodzi mi o informatykę na
    Śląsku.

    Wedlug mnie powinno sie juz baaaaardzo powoli poprawiac, gdyz recesja
    siegnela dna.
    Recesja w Polsce w IT jest powiazana z recesja w stanach, gdzie ponoc powoli
    zaczyna
    sie poprawiac. Mozna o tym poczytac np w:
    http://zdnet.com.com/2100-1106-899726.html?vf=mcn

    Oczywiscie od Polski do stanow jest troche daleko wiec u nas poprawa
    przyjdzie z opoznieniem.
    Obstawialbym ze za pol roku bedzie troche lepiej :)

    pozdrawiam
    Mario

  • 3. Data: 2002-06-18 12:10:26
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    > Śląsku.

    jak nie będzie sensownego wzrostu gospodarczego to nigdy.Podobno na jesieni
    PKB zacznie bardzo pomalutku wzrastać
    sebur

  • 4. Data: 2002-06-18 12:19:50
    Od: " leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Doggie <Doggie - doggie77@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Witam Grupę!
    >
    > Kiedy orientacyjnie skończy się recesja na rynku pracy w Polsce? I czy
    > zmiana przebiegnie na lepsze? Konkretnie, chodzi mi o informatykę na Śląsku.

    Jeśli chodzi o moje zdanie na ten temat, to uważam, że nie należy oczekiwać
    jakichś szybkich zmian. W prasie na ogół piszą, że może będzie lepiej, może
    się nie zmieni, może będzie gorzej. Poza tym, jeśli nawet wróci koniunktura
    gospodarcza, to wcale nie musi to oznaczać, że na rynku pracy sytuacja wróci
    do stanu sprzed 2-3 lat. Rynek może się zmienić, ale niekonieczne na korzyść
    pracobiorcy.

    Jeśli uzależniasz od tego swoje decyzje (na przykład o zmianie pracy), to
    radzę nie czekać na jakąś poprawę, bo możesz się nie doczekać.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-06-18 12:42:26
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aen7vo$73v$1@news.onet.pl> sebur napisał(a):

    > jak nie będzie sensownego wzrostu gospodarczego to nigdy.Podobno na jesieni
    > PKB zacznie bardzo pomalutku wzrastać

    PKB cały czas wzrasta, chodzi Ci chyba o wzrost wzrostu PKB. :)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 6. Data: 2002-06-18 13:25:58
    Od: "Doggie" <Doggie - doggie77@poczta.onet.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aen8h6$k6e$1@news.gazeta.pl...

    > Jeśli uzależniasz od tego swoje decyzje (na przykład o zmianie pracy), to
    > radzę nie czekać na jakąś poprawę, bo możesz się nie doczekać.

    Do pracy to ja aż się palę :-) Problem w tym, że ciężko znaleźć takową.
    Nikogo nie zaskoczę mówiąc, że mając doświadczenie typu odbyte praktyki
    studenckie + kilka mniejszych, jednorazowych prac - ciężko coś zdobyć. Nie
    poddaję się, ale widzę, że różowo nie jest.

    --
    Zdrówka
    Doggie (or compatible)
    "No obstacles, only challenges..."
    Inspired with: [The Cyberman] - Hydraulix (Sleepfreaks Mix)

  • 7. Data: 2002-06-18 13:58:14
    Od: "leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

> [...]

    > studenckie + kilka mniejszych, jednorazowych prac - ciężko coś zdobyć. Nie
    > poddaję się, ale widzę, że różowo nie jest.

    Niestety, ale na to nie ma prostej rady. Podobnie jak nie ma rady na to, jak
    być szczęśliwym i bogatym (oczywiście poza Amerykanami, którzy mają dobre
    rady na wszystko). Mogę Ci tylko dodać, że jeśli poradzisz sobie w sytuacji
    kryzysowej, to tym bardziej będziesz sobie radził, gdy się polepszy.

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2002-06-18 16:47:02
    Temat: Odp: Poważnie :-)
    Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl>

    > Kiedy orientacyjnie skończy się recesja na rynku pracy w Polsce? I czy
    > zmiana przebiegnie na lepsze? Konkretnie, chodzi mi o informatykę na
    Śląsku.

    Podobno w czwartym kwartale br. ma byc juz calkiem dobrze, a na poczatku
    przyszlego jeszcze lepiej.
    Czytalam jakis czas temu chyba w Wyborczej.
    pozdr.
    Han
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Praca - wspolpraca - tansze kosmetyki
    i chemia gospodarcza www.hwcw.prv.pl
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 9. Data: 2002-06-18 17:43:55
    Od: "AndY" <a...@i...pl>

    > Śląsku.
    >
    > Podobno w czwartym kwartale br. ma byc juz calkiem dobrze, a na poczatku
    > przyszlego jeszcze lepiej.

    i wlasnie wtedy z dupy poplynie miod

    AndY

    Ps. Sory za slownictwo ale uwazam ze 4 kwartal to za szybko o kilka
    kwartalow ...

  • 10. Data: 2002-06-18 18:31:03
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    : PKB cały czas wzrasta, chodzi Ci chyba o wzrost wzrostu PKB. :)

    PKB w Polsce nie wzrasta.

    --
    bobers