PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie moe ktos wie......

  • 1. Data: 2002-06-18 12:37:18
    Temat: Pytanie moe ktos wie......
    Od: "Michał" <s...@p...onet.pl>

    Do czego uzywane sa wegliki spiekane????

    z gogr dziekuje za pomoc

    Pozdro Michał
    gg: 179016

  • 2. Data: 2002-06-18 12:43:46
    Temat: Re: Pytanie moe ktos wie......
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Do czego uzywane sa wegliki spiekane????
    Do robienia wierteł, a ściśle mówiąc ich końcówek.
    BTW to jest pl.praca.dyskusje :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2002-06-18 12:44:44
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Do czego uzywane sa wegliki spiekane????

    do budowy urządzeń odpornych na ścieranie... np. ostrzy narzędzi
    skrawających
    ogólnie bardzo odporne na ścieranie i strasznie kruche [mała odporność na
    uderzenia]

  • 4. Data: 2002-06-18 12:46:56
    Od: "Michał" <s...@p...onet.pl>

    a masz moze cos wiecej na ten temat??
    mam egzaminy z materialowznastwa, i jakos nie chec mi sie tych opracowan
    szukac w ksiazkach...

    moze ty mi pomozesz....

    Pozdro Michał

  • 5. Data: 2002-06-18 12:49:17
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Michał napisał:
    > Do czego uzywane sa wegliki spiekane????

    Jako zakończenia wierteł do betonu, zębów pił etc.
    Pytali Cię o to na rozmowie kwalifikacyjnej?

    Dogbert

  • 6. Data: 2002-06-18 12:52:45
    Od: "Michał" <s...@p...onet.pl>

    ehhh nie na rozmowe... tylko na egzamin, z metaloznastwa... :P

  • 7. Data: 2002-06-18 12:56:41
    Od: "Michał" <s...@p...onet.pl>

    a wiesz moze z jakich proszkow sie otrzymuje te wegliki???

  • 8. Data: 2002-06-18 12:59:20
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > a wiesz moze z jakich proszkow sie otrzymuje te wegliki???

    Spadać na priva. NTG.

  • 9. Data: 2002-06-18 14:51:29
    Od: "butterfly" <b...@p...onet.pl>

    moge ci ksiazke z materialoznawstwa sprzedac tanio
    nieuzywana :)