PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop bezplatny a skladki i zasilek - pilne! Please › urlop bezplatny a skladki i zasilek - pilne! Please
    From: "Dzioback" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: urlop bezplatny a skladki i zasilek - pilne! Please
    Date: Tue, 3 Feb 2004 20:34:33 +0100

    Witam,
    Mam bardzo wazne pytanie. Przepracowalem 11 miesiecy i wlasnie pracodawca
    zaproponowal mi aby przejsc na urlop bezplatny. Cos czuje ze pewnie za
    miesiac
    podziekuje mi za wspolprace. brakuje mi 1 miesiaca aby normalnie "zalapac"
    sie na zasilek
    dla bezrobotnych.
    1.
    Mam pytanie czy podczas tego urlopu bezplatnego beda oplacane za mnie
    skladki zus i fp i czy w zwiazku
    z tym bede mial to wliczone do zasilku (czyli czy go dostane jak mnie za
    miesiac zwolni) zreszta wtedy konczy mi sie umowa
    na czas okreslony ;-)

    2. Czy w zwiazku z tym ze przepracowalem u niego 11 miesiecy (po studiach)
    gdyby zwolnil mnie dzisiaj bedzie
    mi przyslugiwal ekwiwalent za urlop????? z tego okresu?

    3. Podpisalem "odpowiedzialnosc materilna" - czy gdyby nie zostal
    przeprowadzony remanent z dniem mojego odejscia
    z pracy moze w jakis sposob sie mnie czepiac czy tez musi uznac ze wszystko
    bylo o.k.??? Bo przeciez bez mojej obecnosci
    nie moze zrobic?

    Przepraszam za dluuugie pytania ale bardzo mi zalezy na fachowej poradzie i
    to mozliwie najszybciej .. jutro rano musze
    udzielic odpowiedzi ;-)

    Pozdrawiam
    dzioback
    m...@i...pl