PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie - czy potrzebny fundusz emerytalny

  • 1. Data: 2003-12-01 15:17:47
    Temat: umowa zlecenie - czy potrzebny fundusz emerytalny
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Mam 18 lat (uczen). W wakacje podjalem legalna prace na umowe zlecenie.
    Pracowalem miesiac. Czy w zwiazku z tym powinienem zapisac sie do funduszu
    emerytalnego (II filar)?

  • 2. Data: 2003-12-01 16:35:35
    Od: "Asia" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości
    > Mam 18 lat (uczen). W wakacje podjalem legalna prace na umowe zlecenie.
    > Pracowalem miesiac. Czy w zwiazku z tym powinienem zapisac sie do funduszu
    > emerytalnego (II filar)?

    jeśli pracujesz na umowe zlecenie to nie musisz mieć otwartego funduszu
    emerytalnego, bo i tak nie są odprowadzane składki do ZUS-u, więc nic na
    konto OFE nie wpłynie.
    Pozdrawiam Asia