PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy można ?

  • 1. Data: 2009-05-15 05:40:39
    Temat: czy można ?
    Od: a...@a...pl

    Jestem doradcą klienta w jednym ze SKOKów
    Ostatnio mój kierownik powiedział, że zamiast siedzieć na miejscu mam
    pozyskiwać klientów na zewnątrz. Czysta akwizycja !
    Co mówi o tym prawo pracy - może takie coś zrobić, czy nie ?

  • 2. Data: 2009-05-15 14:32:50
    Temat: Re: czy można ?
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Co mówi o tym prawo pracy - może takie coś zrobić, czy nie ?

    A co planujesz zrobić jak nie można?

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-05-15 15:27:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:zovsoy4eitod.v0jovowln1md.dlg@40tude.net a...@a...pl
    <a...@a...pl> pisze:

> [...]
    > pozyskiwać klientów na zewnątrz. Czysta akwizycja !
    > Co mówi o tym prawo pracy - może takie coś zrobić, czy nie ?
    A jakbyś tak konkretnie opisał sytuację?
    Rodzaj umowy, zakres obowiązków i takie tam bzdety...

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2009-05-15 15:28:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>