PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZANSA BIZNESOWA

  • 1. Data: 2009-05-15 07:05:37
    Temat: SZANSA BIZNESOWA
    Od: mediamar <j...@g...com>

    Model biznesowy oferujący szereg korzyści, które nie występują w
    żadnym innym modelu zarabiania pieniędzy.
    1) WYBIERASZ SOBIE CZAS PRACY ; Możesz zacząć na ćwierć etatu,
    kontynuując to, co robisz i w ten sposób nie narażając siebie i swojej
    rodziny na stres, związany z brakiem stałego dochodu.
    2) DOBIERASZ SOBIE WSPÓŁPRACOWNIKÓW ; To ty decydujesz z kim będziesz
    współpracował. Sam decydujesz, kto będzie w twoim zespole.
    3) RELATYWNIE NISKI KOSZT WEJŚCIA ; Niski nakład inwestycyjny,
    stanowiący frakcję tego, co musiałbyś zainwestować w rozpoczęcie
    działalności w tradycyjnym biznesie.
    4) ULGI PODAKTOWE
    5) PODRÓŻE, AWANSE I WYRÓŻNIENIA
    6) NIEZALEŻNOŚĆ I WSPARCIE ; Biznes, który prowadzisz dla siebie, ale
    z pomocą innych bardziej doświadczonych ludzi, którzy mają finansowy
    interes w twoim sukcesie.
    7) PASYWNY DOCHÓD ; Nieograniczone możliwości generowania pasywnego
    (emerytalnego) dochodu poprzez pomaganie innym w osiągnięciu sukcesu.
    Zobacz Prezentacje MonaVie www.milionerzyjutra.com
    Możesz zapisać się samodzielnie z tego linka:
    http://www.monavie.com/Web/US/en/index.dhtml
    a następnie na otwartej stronie kliknąć po prawej stronie w "enroll"

    po czym trzeba wpisać mój numer ID: 2094261
    Link do konferencji - szkolenia na żywo w języku polskim:Wtorki i
    Piątki godz.21
    http://www.sposobnasukces.com/KONFERENCJA/index.htm
    Jeśli link nie działa to skopiuj link, wklej do paska adresów w
    przeglądarce i naciśnij enter:

    Twój Sponsor: Janusz G. ; ID: 1835120
    j...@g...com

  • 2. Data: 2009-05-15 13:09:26
    Temat: Re: SZANSA BIZNESOWA
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    mediamar wrote:

    > Model biznesowy oferujący szereg korzyści, które nie występują w
    > żadnym innym modelu zarabiania pieniędzy.
    > 1) WYBIERASZ SOBIE CZAS PRACY

    preferowany 24/7

    > 2) DOBIERASZ SOBIE WSPÓŁPRACOWNIKÓW

    Tworzysz kolejny poziom piramidy

    > 3) RELATYWNIE NISKI KOSZT WEJŚCIA

    trzeba kupić zgrzewkę soku z "jagód brazylijskich", litr bodajże za $40

    > 4) ULGI PODAKTOWE

    ale tylko jak jesteś rezydentem Monaco

    > 5) PODRÓŻE, AWANSE I WYRÓŻNIENIA

    własnym samochodem
    awanse i wyróżnienia tylko jako marketing speech - nie przekładające się na
    zarobki

    > 6) NIEZALEŻNOŚĆ I WSPARCIE

    ci z góry dymają Ciebie a ty dymasz tych z dołu...

    > 7) PASYWNY DOCHÓD

    słowo "dochód" najpierw zastępujesz wyrażeniem "pasywny dochód" a potem
    wykreślasz ze słownika.

    Nie wpadliście jeszcze na pomysł aby przepakować jakiś lokalny sok kupiony
    po 4zł/litr i sprzedawać go po $40/litr ?
    Lemat
    easyISP jest spam-friendly - utrzymuje stronę www notorycznemu spamerowi
    polandexport