PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzielo - nfz

  • 1. Data: 2007-09-23 14:18:28
    Temat: umowa o dzielo - nfz
    Od: M <F...@F...pl>

    witam,
    Obronilem sie na studiach pod koniec czerwca, bede teraz
    pracowal na umowie o dzielo, dlatego chce sie dobrowolnie
    ubezpieczyc. Wyczytalem, ze przez 4 miesiace jestem
    jeszcze ubezpieczony, zbliza sie niedlugo koniec tego
    okresu ochronnego wiec musze pojsc do nfz i wypelnic
    wniosek o dobrowolnym ubezpieczeniu i teraz mam pytanie.
    Wyczytalem, ze trzeba przedstwic jakis dokument potwierdzajacy
    date do kiedy sie bylo ubezpieczonym poniewaz powyzej 3 miesiecy
    bycia nieubezpieczonym placi sie dodatkowa kare. Rozumiem
    ze te 3 miesiace sie licza od zakonczenia tych 4 miesiecy ochronnych.
    I teraz mam pytanie co ja mam im przedstawic jako dowod daty skonczenia
    studiow, dyplomu jescze nie odebralem, czy mam wziac z dziekanatu
    potwierdzenie ukonczenia studiow czy nic nie musze dawac?
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2007-09-23 20:41:46
    Temat: Re: umowa o dzielo - nfz
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > studiow, dyplomu jescze nie odebralem, czy mam wziac z dziekanatu
    > potwierdzenie ukonczenia studiow czy nic nie musze dawac?

    A gdybys' tak poszed? tam raz jeszcze i postara? sie; pogadac' po kolei z
    kilkoma osobami tam pracuja;cymi?

    --
    Zobacz, jak sie; pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-09-23 20:47:12
    Od: M <F...@F...pl>

    Dnia Sun, 23 Sep 2007 22:41:46 +0200
    Any User <t...@t...pl> napisał(a):
    > A gdybys' tak poszed? tam raz jeszcze i postara? sie; pogadac' po kolei z
    > kilkoma osobami tam pracuja;cymi?

    problem jest taki, ze mieszkam gdzie indziej a gdzie indziej jestem
    zameldowany i mam tylko pol dnia na zalatwienie wszystkiego

  • 4. Data: 2007-09-23 20:55:59
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > problem jest taki, ze mieszkam gdzie indziej a gdzie indziej jestem
    > zameldowany i mam tylko pol dnia na zalatwienie wszystkiego

    A gdybyś poszedł tam "gdzie indziej", albo w ogóle jeszcze gdzie indziej
    - po prostu do najbliższego oddziału, aby tylko ustalić fakty. A potem,
    jak już dojedziesz we właściwe miejsce, to te pół dnia wykorzystasz już
    na konkretne załatwianie sprawy, a nie na pytanie się.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2007-09-24 08:16:00
    Od: tom <p...@o...pl>

    Any User napisał(a):

> [...]
    > jak już dojedziesz we właściwe miejsce, to te pół dnia wykorzystasz już
    > na konkretne załatwianie sprawy, a nie na pytanie się.

    No wiec poto sie pyta na grupie, aby jak juz pojedzie w tamto miejsce to
    wiedziec na czym stoi i jakie ma prawa. A dlatego to robi aby uniknac
    sytuacji ze pojedzie tam a Panbi w okienku mu powie ze musi przyniesc
    jeszcze costam i jechac jeszcze gdziestam po costam... Bo ma tylko pol
    dnia i nie ma na to czasu , wiec pytajac tu chce sie tego wczystkiego
    dowiedziec aby uniknac takich sytuacji.

  • 6. Data: 2007-09-24 10:22:34
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 23 Wrz, 16:18, M <F...@F...pl> wrote:
> [...]
    > studiow, dyplomu jescze nie odebralem, czy mam wziac z dziekanatu
    > potwierdzenie ukonczenia studiow czy nic nie musze dawac?

    oprocz umowy o dzielo, zawrzyj z firma dodatkowa umowe zlecenie na np
    10 zl/m-c i bedziesz miec pelne ubezpieczenie zdrowotne.

    --

    Pozdrawiam,

    glos