PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo jazdy z urzedy pracy

  • 1. Data: 2007-09-23 17:12:45
    Temat: prawo jazdy z urzedy pracy
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    PUP organizuje kursy na prawo jazdy, takie pytanie mi się skojarzyło,
    kto płaci za egzamin, a jeśli urząd to ile poprawek wchodzi w grę? :)

  • 2. Data: 2007-09-23 18:44:34
    Temat: Re: prawo jazdy z urzedy pracy
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
    > PUP organizuje kursy na prawo jazdy, takie pytanie mi się skojarzyło, kto
    > płaci za egzamin, a jeśli urząd to ile poprawek wchodzi w grę? :)

    Mam nadzieje, ze jezeli zaplaci chociaz za jeden, to ma prawo (i obowiazek)
    po odrzuceniu pierwszej oferty pracy.

    Jakby nie Internet, to bym dalej wierzyl, ze komuna upadla 4 czerwca 1989
    roku...

    sz.

  • 3. Data: 2007-09-23 18:49:58
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > płaci za egzamin, a jeśli urząd to ile poprawek wchodzi w grę? :)

    Mam nadzieje, ze jezeli zaplaci chociaz za jeden, to ma prawo (i obowiazek)
    odebrac po odrzuceniu pierwszej oferty pracy.

  • 4. Data: 2007-09-23 20:32:18
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fd6cif$287$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > odebrac po odrzuceniu pierwszej oferty pracy.
    >
    > Jakby nie Internet, to bym dalej wierzyl, ze komuna upadla 4 czerwca

    Kompletny brak odpowiedzi na moje pytanie, za to jakieś wylewki na temat
    komuny, więc śnij dalej

  • 5. Data: 2007-09-23 20:44:08
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Kompletny brak odpowiedzi na moje pytanie, za to jakieś wylewki na temat
    > komuny, więc śnij dalej

    Nie snie, probuje uswiadomic, ze jezeli (!) panstwo placi za egzaminy Tobie,
    to placi rowniez innym. I jak juz znajdziesz prace, to z Twoich podatkow
    kolejne egzaminy, kolejnych osob beda oplacane. I - miedzy innymi - o koszty
    tych egzaminow (powiekszone o koszty minimum czterech urzedow
    uczestniczacych w procederze) bedziesz mniej zarabial. Ewentualnie mniej
    kupisz, bo bedzie trzeba wydrukowac troche pieniedzy.

    Ale moze faktycznie to "jakies wylewki". Moze faktycznie lepiej stad
    wyjechac, zeby szybciej doszlo do stanu, w ktorym szkolenia dla bezrobotnych
    beda finansowane z podatkow od zasilkow wyplacanych bezrobotnych.

    Szybciej to wszystko pierdolnie, i szybciej bedzie mozna wjechac buldozerem
    i zaorac.

    Co do meritum: zadzwonic do UP i zapytac to jakis problem?

    sz.

  • 6. Data: 2007-09-23 20:59:20
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fd6j8i$sei$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > buldozerem i zaorac.
    >
    > Co do meritum: zadzwonic do UP i zapytac to jakis problem?

    Nic mnie to w tej chwili nie obchodzi, zastanawiam się jak jest, a nie
    dlaczego tak jest, nie obchodzi mnie ten kurs, pytam jak to działa UP w
    tej chwili zamknięte i ciężko tam się czegoś dowiedzieć

  • 7. Data: 2007-09-24 04:51:50
    Od: Stoowa <s...@p...onet.pl>

    <ciach>
    > Moze faktycznie lepiej stad
    > wyjechac, zeby szybciej doszlo do stanu, w ktorym szkolenia dla bezrobotnych

    pomocny link:
    http://www.mojeprzeloty.pl/lotniska.php
    Pozdrawiam!

  • 8. Data: 2007-09-24 15:36:09
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Stoowa" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > <ciach>
    >
    > pomocny link:
    > http://www.mojeprzeloty.pl/lotniska.php
    > Pozdrawiam!
    jezeli polecisz do jednego z pozostałych 26 państw Unii to niestety ale
    wciąż będziesz na to płacił, bo muszę Cię zmartwić te szkolenia są
    finansowane z europejskiego funduszu społecznego.

  • 9. Data: 2007-09-24 17:30:39
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

> [...]
    > czterech urzedow uczestniczacych w procederze) bedziesz mniej
    > zarabial. Ewentualnie mniej kupisz, bo bedzie trzeba wydrukowac troche

    Naprawdę jesteś oszołomem, zabroni szkoleń bezrobotnym! jak im tak
    zazdrościsz to weź idź na bezrobocie, zarejestruj się, to może skierują
    Cię na ten wyśniony kurs o którym tak marzysz

  • 10. Data: 2007-09-25 18:23:51
    Od: krzysiekm <n...@t...pl>

    In article <fd674n$jp2$1@nemesis.news.tpi.pl>, g...@o...eu says...
    > PUP organizuje kursy na prawo jazdy, takie pytanie mi si=3F skojarzy=3Fo,
    > kto p=3Faci za egzamin, a je?li urz?d to ile poprawek wchodzi w gr=3F? :)

    witam

    czy wszystkie urzedy bezrobotnych prowadza teraz szkolenie na prawo
    jazdy? w moim rejonie nie doszukalem sie informacji na stronie, albo
    moze opierdaaja sie z aktualizacja strony

    szukam jakiejs mozliwosci dofinansowania do papieru na przyczepy
    ponoc urzad bezrobotnych moze to zrobic jesli sie ma zagwarantowane
    zatrudnienie od konkretnego pracodawcy, po miesiacu moze zwolnic
    pracownika?
    jak by tak bylo to oplacalo by sie nawet ten zus za siebie zaplacic
    700zl i troche darowac chlebodawcy bo prawo jazdt wychodzi jakies 1800
    teraz

    jak to ruszyc co myslicie

    pdr krzysiek