PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na czas określony kilkuletnia wypowiedzenie

  • 1. Data: 2007-09-23 08:43:31
    Temat: umowa na czas określony kilkuletnia wypowiedzenie
    Od: jaro_23 <j...@w...pl>

    Witam,

    mam umowę o pracę na czas określony do 2010. Umowa ta została zawarta
    w listopadzie 2004 po 3 miesięcznej umowie na okres próbny. Zapis
    odnośnie okresu wypowiedzenia - 2 tygodnie. Pracodawca chce rozwiązać
    umowę. W tej chwili umowa z pracodawcą ma już więcej niż 3 lata. Czy
    powinienem mieć 3 miesięczny okres wypowiedzenia czy muszę pozostać
    przy 2 tygodniach?

    Pozdrawiam,
    Jaro 23

  • 2. Data: 2007-09-23 08:45:25
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    jaro_23 napisał(a):
> [...]
    > umowę. W tej chwili umowa z pracodawcą ma już więcej niż 3 lata. Czy
    > powinienem mieć 3 miesięczny okres wypowiedzenia czy muszę pozostać

    Zgodnie z treścią umowy - 2 tygodnie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-09-23 09:17:41
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Liwiusz wrote:

    > Zgodnie z treścią umowy - 2 tygodnie.

    Uzupelniajac dla jasnosci: 3 miesieczny okres wypowiedzenia po pewnym
    czasie trwania umowy dotyczy tylko umow na czas nieokreslony. Przy
    umowie na czas okreslony jest to dwa tygodnie (o ile taka klauzula
    zostala zawarta w umowie) bez wzgledu na czas trwania umowy.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 4. Data: 2007-09-23 17:57:39
    Od: jaro_23 <j...@w...pl>

    On 23 Wrz, 10:43, jaro_23 <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > umowę. W tej chwili umowa z pracodawcą ma już więcej niż 3 lata. Czy
    > powinienem mieć 3 miesięczny okres wypowiedzenia czy muszę pozostać

    Moje pytanie wynikło z tego, iż słyszałem że w ostatnim czasie pojawił
    się wyrok NSA mówiący że umowa na czas określony dłuższy niż 3 lata
    powinna być traktowana mimo wszystko jako umowa na czas określony i
    wypowiedzenie 2 tygodniowe nie może obowiązywać. Czy ktoś może o tym
    słyszał?

    Jaro23

  • 5. Data: 2007-09-23 18:01:11
    Od: jaro_23 <j...@w...pl>

  • 6. Data: 2007-09-23 18:03:13
    Od: jaro_23 <j...@w...pl>

    On 23 Wrz, 20:01, jaro_23 <j...@w...pl> wrote:

    Przepraszam pomyliłem się chodziło o umowę powyżej 3 lat jako umowę na
    czas nieokreślony oczywiście.

    Jaro 23