PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy dostanę wynagrodzenie za L4?

  • 1. Data: 2007-09-22 13:29:33
    Temat: Czy dostanę wynagrodzenie za L4?
    Od: "Barbara" <b...@g...pl>

    Witam! Może ktos wie, jak prezentuje się sprawa z wynagrodzeniem za L4 na
    okresie próbnym( jednomiesięcznym)? Pracuje u siebie w firmie od 3 tygodni i
    się rozchorowałam. Od lekarza otrzymałam zwolnienie na 6 dni.Słyszałam, żeby
    otrzymać wynagrodzenie za L4 trzeba mieć przepracowane 30 dni składkowych.
    Jednak miesiąc przed podjeciem pracy w obecnej firmie, zakończyłam pracę w
    innej, gdzie miałam 30 dni składkowych. Czy pracodawca ma prawo mi nie
    wypłacic za zwolnienie?

  • 2. Data: 2007-09-23 16:09:48
    Temat: Re: Czy dostanę wynagrodzenie za L4?
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    On 22 Wrz, 15:29, "Barbara" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Jednak miesiąc przed podjeciem pracy w obecnej firmie, zakończyłam pracę w
    > innej, gdzie miałam 30 dni składkowych. Czy pracodawca ma prawo mi nie

    troszke nie rozumiem... piszesz, ze "u siebie w firmie" czyli DG?
    wtedy "chorobowe" przysluguje chyba po 6 miesiacach i to pod
    warunkiem, ze placilas skladke zdrowotna.