PracaGrupypl.praca.dyskusje › netto 2000 zl to ile to brutto?

  • 1. Data: 2007-09-22 17:05:30
    Temat: netto 2000 zl to ile to brutto?
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witanko all
    czy jest gdzies w necie jakas tabelka lub kalkulator to
    przeliczajacy ?

    podziekowania

  • 2. Data: 2007-09-22 17:29:58
    Temat: Re: netto 2000 zl to ile to brutto?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    lekko ponad 2800

  • 3. Data: 2007-09-22 19:27:45
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl>

    Boże Ty widzisz i nie grzmisz...

  • 4. Data: 2007-09-22 19:32:19
    Od: uszyChaha <u...@g...pl>

    On 22 Wrz, 19:05, "grubianin" <g...@w...pl> wrote:
    > witanko all
    > czy jest gdzies w necie jakas tabelka lub kalkulator to
    > przeliczajacy ?
    >
    > podziekowania
    jest na:
    http://www.infor.pl/kalkulatory.html

  • 5. Data: 2007-09-23 11:48:34
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Sat, 22 Sep 2007 19:05:30 +0200, grubianin napisał(a):

    > czy jest gdzies w necie jakas tabelka lub kalkulator to
    > przeliczajacy ?

    a po co Ci to? "tarra" i tak idzie na zmarnowanie, nic z tego miec nie
    bedziesz ;)

  • 6. Data: 2007-09-23 19:32:21
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    bede
    jak zachoruje to nie place za wizyte u lekarza

    i renty tez moze dozyje

  • 7. Data: 2007-09-23 21:10:29
    Od: yale <N...@g...com>

    grubianin wrote:
    > bede
    > jak zachoruje to nie place za wizyte u lekarza
    >
    > i renty tez moze dozyje

    Chyba *emerytury*? :P
    Bo jeżeli marzysz o dożyciu do renty... to współczuje.

  • 8. Data: 2007-09-24 01:47:45
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Sun, 23 Sep 2007 21:32:21 +0200, grubianin napisał(a):

    > bede
    > jak zachoruje to nie place za wizyte u lekarza

    a czt w Polsce jest zaleznosc miedzy wysokoscia skladki a dostepem i
    jakoscia uslug? Czy nie placisz skladki czy ja placisz masz taka sama
    dostepnosc.
    --
    [pl.soc.polityka] !delete From "Barnim" !markread From "the_foe" !markread
    From "Sławek SWP" !ignore,markread From "boukun" !delete From "HaMMeR"

  • 9. Data: 2007-09-24 06:41:04
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    grubianin wrote:

    > witanko all
    > czy jest gdzies w necie jakas tabelka lub kalkulator to
    > przeliczajacy ?
    >
    > podziekowania
    koło 3k

  • 10. Data: 2007-09-24 06:58:25