PracaGrupypl.praca.dyskusje › smutno....

  • 1. Data: 2002-05-19 21:39:31
    Temat: smutno....
    Od: "fryzjer" <f...@a...net.pl>

    Czytam sobie, czytam.... Bardzo przygnebiające... Z pracą cieżko... Ludzie
    nie traćcie wiary w siebie! Wiem, że jest mi łatwiej to pisać, kiedy mam
    prace i jak na swoje kwalifikacje zarabiam nieźle. Jednak apeluje: wiecej
    optymizmu!!!
    --
    f...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-05-19 21:57:47
    Temat: Re: smutno....
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    Użytkownik "fryzjer" <f...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prace i jak na swoje kwalifikacje zarabiam nieźle. Jednak apeluje: wiecej

    OK DZIĘKI !
    Ja właśnie w ten weekend znalazlem chyba wyjscie z dolka : swiat na pracy
    sie nie konczy :) ( albo raczej na jej braku)
    i spedzilem go bardzo milo majac na wszystko zlew totalny i robiac same
    przyjemne rzeczy :)
    pozdrawiam
    qwert

  • 3. Data: 2002-05-19 22:34:38
    Od: "fryzjer" <f...@a...net.pl>

    po prostu jak widze tych wszystkich ludzi, ktorzy tak narzekaja, to mi
    smutno... pewnie jest w tym duzo racji, ale narzekanie jeszcze nikomu nie
    pomoglo, a tylko przygnebia... ja prace znalazlem przez przypadek. wlasciwie
    przy okazji. szukalem przez 3 miesiace po wielu firmach... pracuje tam
    prawie dwa lata i za kilka dni (daj Boze) dostane kopa w goore na kierownika
    i podwojona wyplate. Nie popadajcie w przygnebienie...

    f...@k...pl