PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzieło

  • 1. Data: 2005-02-19 08:47:20
    Temat: umowa o dzieło
    Od: "luks" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Jestem w tych sprawach zupełnie zielony wiec proszę o pomoc.
    Załóżmy taką sytuację: pracuje na stałe w firmie A z firmą B zawarłem umowę o
    dzieło.
    Za wykonaną pracę podałem cenę po czym firma wypłaca mi mniej pieniędzy
    twierdząc ze odliczyła podatek?
    Czy mogę się upominać w takim wypadku o wypłatę pełnej podanej przeze mnie
    kwoty?
    Czy firma mogła w ten sposób postąpic ?
    Czy to nie czasem Ja będę się musial rozliczyc z Urzędem Skarb?

  • 2. Data: 2005-02-19 09:32:05
    Temat: Re: umowa o dzieło
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > dzieło.
    > Za wykonaną pracę podałem cenę po czym firma wypłaca mi mniej pieniędzy

    A czy na umowie jawnie zaznaczono ze jest to kwota netto ?

  • 3. Data: 2005-02-19 10:10:59
    Od: l...@p...onet.pl

    > A czy na umowie jawnie zaznaczono ze jest to kwota netto ?
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    Przy podawaniu ceny przez zleceniobiorce zostało zaznaczone ze jest to kwota
    netto.
    Na umowie jest punkt mowiacy ze zleceniodawca odtrąca podatek od rachunku
    przekazanego przez zleceniobiorce.

  • 4. Data: 2005-02-19 10:26:05
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [l...@p...onet.pl] - 2005-02-19 11:10:

    > Przy podawaniu ceny przez zleceniobiorce zostało zaznaczone ze jest to kwota
    > netto.

    To tylko oferta...

    > Na umowie jest punkt mowiacy ze zleceniodawca odtrąca podatek od rachunku
    > przekazanego przez zleceniobiorce.

    ... a to umowa i ona jest ważna w tym momencie. Na umowie kwota jest
    określona jako kwota brutto. Można próbować renegocjacji umowy bo w tej
    chwili zleceniodawca jest w prawie.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::