PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dodatkowa na komputer w domu?

  • 1. Data: 2005-02-18 20:08:19
    Temat: praca dodatkowa na komputer w domu?
    Od: "r.a.m." <r...@p...onet.pl>

    Czy ktoś zna jakąś pracę dodatkową którą można wykonywać w domu na komputerze
    (Windows, Office, Internet)?
    Straciłem pracę, uczę się nowych rzeczy (technologii) w domu i potrzebuję
    tymaczasowej (0,5 roku) pracy dodatkowej.
    Z zawodu jestem informatykiem-programistą, ale chcę się zajmować innymi
    rzeczami niż dotąd. Mógłbym jednak przyjąć zadania związane np. z
    wprowadzaniem danych lub testowaniem programów.
    Nie interesują mnie naciągacze.
    Dla osoby z której oferty skorzystam upominek pocztą - dowolna książka.
    Dziękuję.
    /RAM

  • 2. Data: 2005-02-18 20:52:36
    Temat: Re: praca dodatkowa na komputer w domu?
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Użytkownik "r.a.m." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie interesują mnie naciągacze.

    A to Ci sie dziwie. Ja jestem nimi zainteresowany.

    apple

  • 3. Data: 2005-02-19 07:39:13
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 18.02.2005 r.a.m. <r...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Dla osoby z której oferty skorzystam upominek pocztą - dowolna książka.

    Cholera. Załatw mi, prosze, Rituale Romanum XII, to jakaś praca się znajdzie...

    pozdrawiam,
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org Choroby kotów @ http://frymus.waw.pl
    jeśli jedynym narzędziem, którym umiesz się posługiwać jest młotek,

  • 4. Data: 2005-02-19 21:26:04
    Temat: OT Re: praca dodatkowa na komputer w domu?
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    Kender:

    > Cholera. Załatw mi, prosze, Rituale Romanum XII, to jakaś praca się znajdzie...

    Rozumiem, że >>księgarnia, która sprzedaje tego typu wydawnictwa
    online<< nie ma akurat tego ALBO nie dostarcza do Polski ALBO ma ale za
    drogie ALBO potrzebujesz na wczoraj ALBO nie wystarczy Ci angielska
    wersja dostępna online?
    :-)

    BTW. dostarcza, już sprawdziłam.

    --