PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zalegle wynagrodzenie

  • 1. Data: 2005-02-18 22:00:35
    Temat: Zalegle wynagrodzenie
    Od: "Dż@n@s" <p...@N...wp.pl>

    Witam
    jestem juz bylym pracownikiem firmy, z tymze nie wyplacono mi calosci pensji
    mam zalegle jeszcze grudzien , styczen.
    Teraz tak
    Procedura w firmie jest (wiem ze to chore) najpierw podpisujesz liste plac i
    potem kasa.
    Teraz firma sie tlumaczy zebbym podpisal znowu liste bo chca to
    rozliczyc.(calosc)
    A czy nie powinno byc tak (w obecnej sytuacji kiedy juz nie pracuje) ze kasa
    do reki i potem podpis na liscie ??
    Bo wiadomo ze podpis swiadczy o odebraniu kasy, a jako ze nie pracuje juz w
    tej firmie to moga mnie brzydko mowiac "wyruchac" :)

  • 2. Data: 2005-02-19 08:13:06
    Temat: Re: Zalegle wynagrodzenie
    Od: "cz3s" <c...@W...gazeta.pl>

    Ja bym na Twoim miejscu im nie ufał. Jest tylu złodziei że nikomu nie wolno
    ufać pod względem finansów. Jak nie chca zapłacić to oddaj sprawe do PiPu a
    jak to nie poskutkuje to do sądu pracy. Powodzenia

    Cz3s

  • 3. Data: 2005-02-21 18:58:56
    Temat: NIe wolno nic takiego podpisywać
    Od: "ghjg" <p...@o...pl>

    Jak się chcą rozliczyć to niech zapłacą.
    Nie wolno podpisywać , że się wzięło pieniądze jak ich nie widzisz.
    Dlaczego im ufasz?
    Przejdź się po korytarzu w sądzie pracy i zobaczysz tabuny takich jak Ty.
    NIe bądź naiwny!!!!!!!!!