PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z cyklu .... gdzie znajdę pracę mając....

  • 1. Data: 2005-02-18 23:04:19
    Temat: Z cyklu .... gdzie znajdę pracę mając....
    Od: "ZION SOLDIER" <m...@o...pl>

    tysiące pomysłów na minutę, zdolności analizowania wszystkiego i wszystkich,
    bystrość umysłu, trochę zdolności przywódczych, komunikatywność, przyjazny
    stosunek do współpracowników, wyuczoną ( also wrodzoną) inteligencję (dzięki
    matematyce i konwersacjom), średni poziom języka angielskiego, wykształcenie
    informatyczne(nie do końca trafione w moim przypadku), chęć do rozwoju,
    szkoleń, dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, skromne doświadczenie
    jako operator bazy danych w poważnej firmie ubezpieczeniowej.
    więcej grzechów nie pamiętam, serdecznie za nie żałuję.... poszukuję pracy.
    :)

    Odpowiedzi w stylu:
    - w kamieniołomie,
    - w kanałach,
    - w oczyszczalni ścieków,
    - w agencji towarzyskiej,
    - w polskim parlamencie ( czytaj mafii),
    - w Samoobronie,
    - w hipermarkecie,
    - w superhipermegamarkecie,
    - w Al-kaidzie,
    - na Stadionie Dziesięciolecia (czytaj mafii międzynarodowej),
    - w mafii (czytaj polskim parlamencie),
    - w agencji ochrony,
    - w zakładzie dla umysłowo chorych,
    - w zakładzie pogrzebowym,
    - NIGDZIE.

    odpadają, więc proszę nie wysilać się i nie marnować cennych J-i (czytaj
    dżuli - http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%BCul ) na wystukanie powyższych
    słów na swoich klawiaturach ( jeśli klawisze na twojej klawiaturze nie
    stukają wstaw w swoich myślach odpowiedni zamiennik słowa - stukać ).
    Za wszystkie pozostałe opcje, wskazówki, porady, z góry dziękuję.
    Najlepsze wypowiedzi nagrodzę:
    1. gromkimi oklaskami ( oczywiście w zaciszu mojego pokoju, ale mogę nagrać
    i wysłać w postaci mp3, nagranie filmu nie wchodzi w grę, chyba że ktoś
    pożyczy mi kamerę cyfrową na okres 2 dni),
    2. pochwałą na grupie dyskusyjnej (moja pochwała naprawdę dużo znaczy).

    Oczywiście mógłbym napisać dużo,dużo więcej, ale z braku chęci zanurzenia
    się utopii jeszcze głębiej daję sobie spokój.

    GG: *******
    Utopia forever.
    "Człowiek uczy się przez całe życie z wyjątkiem lat szkolnych" -- Gabriel
    Laub.

  • 2. Data: 2005-02-19 08:06:50
    Temat: Re: Z cyklu .... gdzie znajdę pracę mając....
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "ZION SOLDIER" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Prace znajdziesz wszedzie tam, gdzie bedziesz ty chcial i jednoczesnie
    ciebie beda chcieli.
    Najwieksze szanse na etat masz decydując się na pracę u siebie.
    To rozwiązanie bedzie miało jedną wielka zaletę, ponieważ wielkość
    comiesięcznego zysku oraz tabuny zatrudnionych u ciebie i zadowolonych
    pracowników pozwolą ci mieć dalej świetne przekonanie o swojej wartości.

    vertret

  • 3. Data: 2005-02-19 10:07:55
    Od: Adam <k...@p...gf>

    ZION SOLDIER napisał(a):
> [...]
    > jako operator bazy danych w poważnej firmie ubezpieczeniowej.
    > więcej grzechów nie pamiętam, serdecznie za nie żałuję.... poszukuję pracy.

    to ma kazdy

    > Odpowiedzi w stylu:
    > - w kamieniołomie,
    > - w kanałach,

    dopisz jeszcze
    - bede czytal zasady grupy i sie stosowal bo spam jest karalny i niegrzeczny

    > 1. gromkimi oklaskami ( oczywiście w zaciszu mojego pokoju, ale mogę nagrać
    > i wysłać w postaci mp3, nagranie filmu nie wchodzi w grę, chyba że ktoś
    > pożyczy mi kamerę cyfrową na okres 2 dni),
    kradziez utworow muzycznych jest rowniez karalna

    > 2. pochwałą na grupie dyskusyjnej (moja pochwała naprawdę dużo znaczy).
    jesli duzo znaczy to:
    a. jestes wazeliniazem
    b. klamiesz bo sam bys sobie zalatwil prace bez dziekowania

    > Oczywiście mógłbym napisać dużo,dużo więcej, ale z braku chęci zanurzenia
    > się utopii jeszcze głębiej daję sobie spokój.
    ufff :)

    > GG: *******
    > Utopia forever.
    > "Człowiek uczy się przez całe życie z wyjątkiem lat szkolnych" -- Gabriel
    > Laub.
    zacznij juz dzis od netykiety

  • 4. Data: 2005-02-19 10:42:15
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Adam wrote:

    > kradziez utworow muzycznych jest rowniez karalna

    czlowiek zaoferowal ze nagra siebie podczas oklaskikawania; zrobi
    to dyktafonem, bo nie ma kamery; chyba ze mu ktos pozyczy kamere,
    to zrobi to kamera - gdzie tu jest kradziez utworow muzycznych???

    adas;

  • 5. Data: 2005-02-20 22:48:36
    Od: "Zion Soldier" <m...@o...pl>

    Dziękuję za wszystkie opinie i przemyślenia na temat mojego ogłoszenia.
    W przyszłości postaram się napisać co i jak wyszło z mojego wątku.
    Szczególne pozdrowienia przesyłam dla grupowiczki KAJA.
    Pochwała wędruje do owej Pani, oraz do Adaśka i VERTRETA.
    Pozdrawiam.