PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wolainfo

  • 1. Data: 2006-09-24 19:43:39
    Temat: Wolainfo
    Od: Rafal M <r...@g...pl>

    Witam,
    Czy ta firma jest powazna? :)

    Pozdrawiam,
    Rafal

  • 2. Data: 2006-09-24 21:03:02
    Temat: Re: Wolainfo
    Od: JW <j...@a...pl>

    Rafal M wrote:

    > Witam,
    > Czy ta firma jest powazna? :)

    Mój kumpel tam pracuje i w miare sobie chwali: między innymi możliwość pracy
    do 24 w sobotę, ale zaczynał od stanowiska testera i szybko awansował (inna
    sprawa, że jest dobry i np. rzeźbi teraz w Oracle Siebel).
    Ostatnio mieli dużo roboty, bo robili dla ITI obsługę informatyczną tej
    nowej telewizji - neovision (zdaje się).
    Wydaje się, że firma potrafi robić amibitne rzeczy... ale nie zapomnij
    twardo negocjować warunków pracy/płacy - bo raczej nie są skłonni płacić
    zbyt dużo.

    --
    JW

  • 3. Data: 2006-09-25 14:20:33
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > Wydaje się, że firma potrafi robić amibitne rzeczy... ale nie zapomnij
    > twardo negocjować warunków pracy/płacy - bo raczej nie są skłonni płacić

    Jeden z moich znajomych też tam robi. Wedle jego słów. Firma jest poważna,
    tylko płace niepoważne ;)

    --
    Włodi o...@p...wp.pl
    gg : 05216076

  • 4. Data: 2006-10-28 10:01:41
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Nasza firma z nimi współpracuje od wielu, wielu lat. Ludzie fajni i od lat
    ci sami.

    --
    Lukasz

  • 5. Data: 2006-10-28 13:33:29
    Od: michał <m...@w...peel>

    miałem tam propozycję pracy jako programista. oferowane zarobki niestety
    nie powalają z nóg, przy czym itak nalezy mocno negocjować.
    poza tym wygląda na porządną firme IT ;).