PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja na samodzielne stanowisko

  • 1. Data: 2006-12-18 22:31:54
    Temat: rekrutacja na samodzielne stanowisko
    Od: s...@g...com

    Witam!
    Czy ktoś z Państwa orientuje się nt rekrutacji na samodzielne
    stanowiska w Eurobanku. Przejrzałem grupy i większość postów
    dotyczy stanowisk typu doradca klienta, konsultant etc. Nie znalazłem
    nic co by mnie zainteresowało.
    Dokładnie chodzi mi o to czego mogę się spodziewać na
    kolejnej rozmowie (już trzeciej). Wszyscy piszą na temat testów na
    IQ i o procesie rekrutacyjnym trwającym 5 godzin. Byłem na pierwszej
    rozmowie gdzie zostałem "potraktowany" kwestionariuszem
    osobowościowym, na drugiej dostałem test z merytorycznej z wiedzy
    dotyczącej tegoż stanowiska oraz wiedzy "ogólnobankowej". Eurobank
    zaprasza mnie na kolejną rozmowę. Moje pytanie brzmi: Czego mogę
    się spodziewać?

    Pozdrawiam
    dzinski

  • 2. Data: 2006-12-18 22:54:38
    Temat: Re: rekrutacja na samodzielne stanowisko
    Od: s...@g...com

    EUROBANK , EuroBank , Eurobank , eurobank

    przepraszam - nie bardzo umiałem wyedytować swojego posta...

  • 3. Data: 2007-01-12 20:59:37
    Od: m...@g...com

    s...@g...com napisał(a):
> [...]
    > dotyczącej tegoż stanowiska oraz wiedzy "ogólnobankowej". Eurobank
    > zaprasza mnie na kolejną rozmowę. Moje pytanie brzmi: Czego mogę

    Witaj.!

    A na jakie stanowisko aplikowałeś? Chodzi mi o to samodzielne.
    Pozdr.

  • 4. Data: 2007-01-17 22:11:05
    Od: s...@g...com

    Stanowisko odpowiedzialne za bankomaty, wpłatowmaty itp...
    pozdrawiam