PracaGrupypl.praca.dyskusjetryb podpisywania umowy? › tryb podpisywania umowy?
  • Data: 2006-12-19 10:43:22
    Temat: tryb podpisywania umowy?
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    hej, nie za bardzo mam sie kogo poradzic wiec pisze do Was.

    Firma, w ktorej staram sie o prace, zaprosila mnie na kolejna rozmowe.
    Zaznaczono, ze osoby, ktore pomyslnie przejda ten etap i podpisza umowe o
    prace powinny byc przygotowane na pozostanie w osrodku szkoleniowym, bo
    nastepnego dnia przejda szkolenie.

    Rozumiem, ze po rozmowie - jesli zostane wybrana - bede musiala od razu
    zadecydowac o podpisaniu umowy. Czy taki tryb nie jest dziwny?
    Dobrze by bylo taka umowe dokladnie przeczytac, skonsultowac z madrzejszymi...

    W taki sposob sie podpisuje umowy czy ja mam jakies idealistyczne wyobrazenia?

    magda