PracaGrupypl.praca.dyskusjetryb podpisywania umowy? › Re: tryb podpisywania umowy?
  • Data: 2006-12-19 20:55:50
    Temat: Re: tryb podpisywania umowy?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:5961.00000053.4587c24a@newsgate.onet.pl
    m...@p...onet.pl <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Firma, w ktorej staram sie o prace, zaprosila mnie na kolejna rozmowe.
    > Zaznaczono, ze osoby, ktore pomyslnie przejda ten etap i podpisza umowe o
    > prace powinny byc przygotowane na pozostanie w osrodku szkoleniowym, bo
    > nastepnego dnia przejda szkolenie.
    > Rozumiem, ze po rozmowie - jesli zostane wybrana - bede musiala od razu
    > zadecydowac o podpisaniu umowy. Czy taki tryb nie jest dziwny?
    Nie. Oferent (tu oferujący pracę) może zastrzec sobie czas do kiedy oferta
    jest ważna i do kiedy należy podpisać umowę.
    Ale to Cie do niczego nie obliguje. Jesli ta oferta Ci nie odpowiada, to
    możesz zaproponować negocjacje a w razie fiaska - zrezygnować.

    > Dobrze by bylo taka umowe dokladnie przeczytac, skonsultowac z
    > madrzejszymi...
    Oczywiście. Ale druga strona nie musi Ci dawać na to czasu, wręcz
    przeciwnie - może dążyć do wywarcia presji czasowej celem uzyskania przewagi
    (w końcu oni tę umowę doskonale znają).
    Reszta jak wyżej.

    > W taki sposob sie podpisuje umowy czy ja mam jakies
    > idealistyczne wyobrazenia?
    Niektórzy podpisują rozmaite idiotyzmy i w kompletnie irracjonalnych
    okolicznościach. Tw\ój wybór, co zrobisz.

    Jotte