PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca.oferowana moderowanie ?? › Re: praca.oferowana moderowanie ??
  • Data: 2004-07-19 10:38:17
    Temat: Re: praca.oferowana moderowanie ??
    Od: DT <d...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panie Przemysławie Maciuszko !

    Biorąc pod uwagę to, co Pan spłodził poniżej (świadomie cytuję
    poniżej), jak i zawartość cdc4mj$r6u$...@a...news.tpi.pl i innych
    postów w wątku...

    Stwierdzam z całą odpowiedzialnością, że moim zdaniem jesteś Pan cham
    i burak.

    Nie pozdrawiam.

    P.S. Może mnie Pan skarżyć, bądź cytować bez ograniczeń. Swoje
    personalia jeśli potrzeba chętnie udostępnię.