PracaGrupypl.praca.dyskusje › to moze byc prawda

  • 231. Data: 2005-10-15 19:28:49
    Temat: Re: Informatyka ? Sieci ? Co ma jedno do drugiego ? (Było Re: to moze byc prawda)
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    fkd wrote:
    > Pozdrawiam i mam nadzieje, ze niedlugo bede mial okazje wyjechac z tego
    > kraju.

    szukałeś na www.jobserve.com ?

    B.

  • 232. Data: 2005-10-15 20:15:17
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl>

    Dnia Sat, 15 Oct 2005 14:51:55 +0200, Matrix napisał(a):

    > ja sprwadzam codziennie wszystkie znane mi portale zawierajace
    > ogloszenia o prace i jak znajde jakies nawet jakby bylo ze szczecina
    > to odpowiadam chociaz i tak bym tam nie mogl podjac pracy z powodu
    > kosztow ale wysylam bo moze wreszcie ktos zadzwoni i bedzie chcial sie
    > chociaz na rozmowe kwalifikacyjna umowic bo jak narazie to nikt :( a
    > jakby juz ktos zadzwonil z taka propozycja to by mnie chociaz troche
    > podbudowalo i nadalo nowy sens temu

    Kurde... tak sobie pomyślałem, że może nie jesteś świadomy, ale coś z Twoim
    CV może być nie tak... może poddasz je ogólnej dyskusji (ostatnio taki
    temat widziałem tu na grupie) i Ci jakoś pomożemy przeredagować - co n głów
    to nie jedna.

    Sebastian Rusek

  • 233. Data: 2005-10-15 20:16:28
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl>

    Dnia Sat, 15 Oct 2005 04:23:02 +0200, Paweł 'Styx' Chuchmała napisał(a):

    > A kto Ci każe siedzieć w jednym miejscu?

    Piwo dla tego Pana! :)

    --
    Sebastian Rusek

  • 234. Data: 2005-10-15 20:18:28
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl>

    Dnia Sat, 15 Oct 2005 14:54:45 +0200, Matrix napisał(a):

    > moja sytuacja finansowa ?

    A hipermarketów w Radomiu nie ma? A fimr remontowo-wykończeniowych tez nie
    ma? Choćbyś ze trzy miesiące popracował i odkładał tą kase gdzieś (przecież
    i tak byś jej nie miał...) to miałbyś wystarczającą ilość pieniędzy na
    miesiąc życia w średniej wielkości mieście i wystarczającą mobilność na
    szukanie pracy. Przemyśl to.

    --
    Sebastian Rusek

  • 235. Data: 2005-10-15 22:32:03
    Od: "zasiu" <z...@n...gower.pl>

    Niestety ignoranctwo "informatyków" dotyczące telekomunikacji jest spore.
    Przykładowo znany mi informatyk-administrator sporej osiedlowej wLANówki
    próbował mi kiedyś wmówić, że transmisja radiowa przy istniejących
    przeszkodach pomiędzy antenami jest wolniejsza, bo "fala radiowa zwalnia jak
    napotyka przeszkody":-) Gdy tacy niedouczeni ludzie zabierają się za budowę
    sieci stricte telekomunikacyjnych, bez znajomości podstawowych pojęć, jak
    decybel, zysk anteny czy strefa Fresnela mamy w eterze to co mamy.

    pozdr
    zasiu

  • 236. Data: 2005-10-16 01:20:34
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:dipop5$bh3$1@panorama.wcss.wroc.pl Paweł 'Styx'

    > Słuchaj, a odpowiedz mi na takie pytanie: czy ci roszczeniowcy, to
    > naprawdę
    > wg Ciebie wyszarpują coś konkretnie dla siebie, czy to tylko taka
    > gadanina?

    A co to ma do rzeczy?

    Pozdr,
    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 237. Data: 2005-10-16 01:21:59
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Matrix napisał(a):

    > moja sytuacja finansowa ?

    Mnie pytasz?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 238. Data: 2005-10-16 08:08:11
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching zasiu write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of sob, 15 paź 2005 at 22:32 GMT

    >przeszkodach pomiędzy antenami jest wolniejsza, bo "fala radiowa zwalnia jak
    >napotyka przeszkody":-)

    A nie zwalnia? Ja bym powiedział, że drastycznie zwalnia, hoho! :D

    PPNMSP :D

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 239. Data: 2005-10-16 08:33:04
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dis9su$ao6$1@panorama.wcss.wroc.pl Paweł 'Styx'

    > A co to ma do rzeczy?
    No jak to? Jest sporo takich, co jęczą, że _ich_ kasa idzie na zaspokojenie
    roszczeń socjalnych nieudaczników. A ja się tak zastanawiam, czy to prawda?

    Jotte

  • 240. Data: 2005-10-16 08:38:58
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Sebastian Rusek napisał(a):

> [...]
    > i tak byś jej nie miał...) to miałbyś wystarczającą ilość pieniędzy na
    > miesiąc życia w średniej wielkości mieście i wystarczającą mobilność na

    bede sie powtarzal ale coz poswiece sie ;) jestem zarejestrowany w UP
    i caly czas licze na staz dlatego nie w smak jest mi wyrejestrowanie
    bo jak wiadomo po ponownym zarejestrowaniu trace to prawo bo juz
    pracowalem i jakies siakie doswiadczenie mam niewazne w czym, to co
    proponujesz zmieniloby tylko tyle ze jezeli ktos zaprosilby mnie na
    rozmowe kwalifikacyjna w innym miescie pwiedzmy ze bylaby to warszawa
    to mialbym za co tam pojechac nadal nie majac zadnego doswiadczenia,
    dlatego teraz poswiece sie wyszukiwaniu ofert wolontariatu tak jak
    zasugerowala mi Koziorożec i bede zdobywal referencje mysle ze to
    bedzie bardziej korzystne dla mnie niz praca w supermarkecie a w
    miedzy czasie moze trafi sie ten staz

    Pozdrawiam

    M A T R I X