PracaGrupypl.praca.dyskusjetermin rozprawy w sądzie pracy › Re: termin rozprawy w sądzie pracy
    From: "rene" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: termin rozprawy w sądzie pracy
    Date: Wed, 3 Nov 2004 11:52:52 +0100

    > Ja złożyłem pozew pod koniec sierpnia 2003, pierwsza rozprawa-pod koniec
    > listopada 2003 (złożyłem podanie o przyśpieszenie terminu
    > rozprawy-podziałało).

    po jakim czasie złożyłeś to pisemko i czy adresowałeś je tak jak pozew?

    Wyrok uprawomocnił się pod koniec września 2004
    > (pracodawca się odwoływał, składał zażalenia).

    a czy można wiedzieć czego dotyczyła rozprawa, że pracodawca się odwoływał?
    jak chcesz napisz mi na priv

    Do tej pory, mimo że mam
    > wyrok, nie mogę doczekać się, aby się pracodawca do niego dostosował.
    > Wysłane pisemko do pipu, sprawa w toku.

    ja skarge do pipu złożyłam przed złożeniem pozwu, była kontrola i nakazali
    pracodawcy wypłacić zaległości, ale to było w lutym, a ja tych pieniędzy nie
    widzę do dzisiaj. Czytałam, że do wyegzekwowania wyroku potrzebny jest
    komornik, co myslisz na ten temat?

    --
    rene
    gg 4289772

    "Mężczyźni wolą blondynki, gdyż uważają, że brunetki są inteligentniejsze i
    przez to bardziej niebezpieczne"
    Zofia Arnould