PracaGrupypl.praca.dyskusjetermin rozprawy w sądzie pracy › Re: termin rozprawy w sądzie pracy
    From: "Mikołaj" <l...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: termin rozprawy w sądzie pracy
    Date: Wed, 3 Nov 2004 10:21:24 +0100

    Użytkownik "rene" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cma4c9$ieh$1@inews.gazeta.pl...
    > 13 października złożyłam pozew do sądu pracy o zaległe wynagrodzenie. Z
    > niecierpliwością czekam na wyznaczenie terminu rozprawy. Z przerażeniem
    > czytam informacje na grupie, że rozprawa może się odbyć za 7-8 miesięcy...
    > Czy w Polsce sądy działają, aż tak flegmatycznie???????? Napiszcie jakie
    > macie w tej sprawie doświadczenia.

    Ja złożyłem pozew pod koniec sierpnia 2003, pierwsza rozprawa-pod koniec
    listopada 2003 (złożyłem podanie o przyśpieszenie terminu
    rozprawy-podziałało). Wyrok uprawomocnił się pod koniec września 2004
    (pracodawca się odwoływał, składał zażalenia). Do tej pory, mimo że mam
    wyrok, nie mogę doczekać się, aby się pracodawca do niego dostosował.
    Wysłane pisemko do pipu, sprawa w toku.

    pozdr